روحانی در جمع خبرنگاران:

فعالیت جهادی باید به دور از منافع شخصی و حزبی باشد/ ایرانیان مقیم امریکا و اروپا در مسئله برجام بسیار فعال بودند

حسن روحانی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: فعالیت جهادی باید به دور از منافع شخصی و حزبی باشد.

مدیریت جهادی این است که انسان منافع کشورش را به منافع حزبی ترجیح دهد
به گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان، حجت السلام حسن روحانی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پس از حضور در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری با اشاره به محتوای مباحث گفتگوی فوق در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در گفتگوی امشب به مسئله اشتغال اشاره شد و تلاشی که باید در جامعه برای اشتغال صورت پذیرد.

وی افزود: همچنین در این گفتگو به موضوع کمک به بازنشستگان و اقشار کم در امد اشاره شد لذا دولت یازدهم در سال ۹۶ مستمری افراد مددجو را سه برابر افزایش داد.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: ما باید بتوانیم غذا، مسکن و بیمه در مانی افراد مددجو را تامین کنیم که در همین مسیر قرار داریم.

روحانی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه در صورت پیروزی برنامه شما برای جلب مشارکت ایرانیان خارج از کشور برای کمک به دولت‌تان چه خواهد بود؟ گفت: من ابتدا باید از ایرانیان خارج از کشور تشکر کنم. در چند هفته اخیر ما به هر استانی که سفر کردیم بسیاری از کارآفرینان از کشورهای مختلف به آن استان آمده بودند.

وی با بیان اینکه کارافرینان خارج از کشور امروز مشارکت خوبی در سرمایه گذاری داخل کشور دارند؛ بیان داشت: امروز بسیاری از دانشمندان و اندیشمندان ما درحال برگشتن به کشور و مشغول تلاش برای فناوری‌های نوین برای کشور هستند.

روحانی با بیان اینکه ایرانیان خارج از کشور در دیپلماسی عمومی بسیار فعال بوده اند، اظهار داشت: ایرانیان مقیم امریکا و اروپا در مسئله برجام بسیار فعال بودند و به کمک ملت ایران شتافتند.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به فشارهای امریکایی‌ها بر ملت ایران تصریح کرد: در این زمینه دیپلماسی عمومی هنرمندان ما بسیار موثر بوده است لذا بنده می‌خواهم از همه ایرانیان درخواست کنم که در روز ۲۹ اردیبهشت در انتخابات شرکت کنند.

روحانی در ادامه در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه اخیرا برخی رسانه‌ها درباره بروز سرقت تز علمی دکترای شما مطالبی را بیان کرده اند شما برای تنویر افکار عمومی چه توضیحاتی دارید؟ گفت: چه کسی این صحبت را کرده است؟ رسانه‌ها چه گفته اند؟

وی افزود: تز دکترای بنده مربوط به یک دانشگاه بزرگ و معتبر است لذا ما زمین ندادیم تز بگیریم.

روحانی در ادامه در پاسخ به سوال باشکاه خبرنگاران جوان مبنی بر اینکه از منظر شما کار جهادی به چه کاری گفته می‌شود؟ تاکید کرد: مدیریت جهادی یعنی اینکه انسان منافع کشور خودش را به منافع شخصی و حزبی ترجیح دهد و خودش را معطوف به گروه خاصی نداند.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.