در بدو ورود به صدا و سیما:

روحانی: نامزدها سوابق اقتصادی خود را تشریح کنند

روحانی پیش از آخرین مناظره انتخاباتی گفت: انتظار مردم از نامزدها این است که در زمینه مسائل اقتصادی به سوابق خود اشاره کنند.

روحانی: نامزدها سوابق اقتصادی خود را تشریح کنندبه گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت‌الاسلام حسن روحانی پیش از شروع سومین مناظره انتخاباتی در سازمان صدا و سیما  در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا مناظره سوم که موضوعش اقتصادی است داغ‌تر است و یا اینکه دو مناظره قبلی داغ‌تر بود، گفت: تبریک عرض می‌کنم به ملت ایران به خاطر میلاد صاحب‌الزمان که این میلاد، میلاد امید و تحول و عدالت است.

روحانی ادامه داد: مناظره سوم دارای اهمیت است، هم به دلیل اینکه آخرین مناظره بوده و هم به خاطر اینکه مناظره، درباره مسائل اقتصادی است.

وی تصریح کرد: انتظار مردم از نامزدها این است که در زمینه مسائل  اقتصادی به سوابق خود اشاره کنند؛ یعنی بگویند در گذشته چه کار می‌کردند، چه راتباطی با مسائل اقتصادی داشتند و چگونه می‌خواهند مسائل اقتصادی را متحول کنند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری در پایان تاکید کرد: لازم است نامزدها هر قولی که به مردم می‌دهند منبع آن را بگویند و همچنین مشخص کنند پولی را که می‌خواهند به مردم بدهند از کجا کسب خواهند کرد، از حقوق چه کسانی کسر خواهد شد و به چه نحوی تورم درست می‌شود. لذا اگر این مسائل به طور شفاف برای مردم روشن شود حتما مناظره فوق، مناظره خوبی خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.