امام جمعه یزد؛اندیشه های حضرت امام خمینی(ره) در معرض خطر قرار گرفته

برخی آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و حضرت امام (ره) در حال زیر پاگذاشتن است

امام جمعه یزد گفت:مفهوم عبارات سند 2030 آن است که نام دین، جبهه و امثال آن را نبریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: ویژه برنامه های بزرگداشت سالگرد بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) باید مردمی و باشکوه برگزار شود.

آیت‌الله محمدرضا ناصری روز شنبه در جمع مسئولان ستاد بزرگداشت 14 و 15 خرداد یزد گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره حضرت امام راحل (ره) و شهدای 15 خرداد یک وظیفه بزرگ دینی و انقلابی است.

وی ادامه داد: باید طوری برنامه ریزی کرد که یوم الله 15 خرداد در ذهن نسل جوان فراموش نشود چون اقتدار و عظمت این ملت و کشور در سایه همین برنامه ها و بزرگداشت خاطره امام راحل (ره) است.

امام جمعه یزد گفت: باید در قالب برنامه های متنوع فرهنگی و ارزشی سیره ، شخصت و افکار و اندیشه های والای حضرت امام خمینی (ره) در بین نسل جوان تبیین شود.

ناصری با اشاره به اینکه اندیشه های حضرت امام خمینی(ره) الان در معرض خطر قرار گرفته و انقلاب امام مقداری با سیاست زدگی‌های روز در حال مخلوط شدن است بر هوشیاری در برابر توطئه های دشمنان تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد به سند 2030 اشاره کرد و یادآور شد: مفهوم بعضی عبارات این سند آن است که نام دین، جبهه و امثال آن را نبریم.

ناصری افزود: برخی آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و حضرت امام (ره) در حال زیر پاگذاشتن است و با وجودی که برخی کشورهای اسلامی و غیره این سند را قبول نکردند ما به صورت پنهانی و بدون تصویب مجلس آن را به مرحله اجرا نزدیک کردیم.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار