زاهدان؛

مسدود شدن 2 مسیر روستایی در سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب

براثربارندگی 2 مسیر روستایی در سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب مسدود شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛مدیر کل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: 2 مسیر روستایی در جنوب استان از شب گذشته به دلیل طغیان رودخانه های محلی و سیلاب مسدود شده است.

رضا اربابی افزود: بر اثر طغیان رودخانه های فصلی، روان آبها و سیلاب مسیرهای روستایی چاهان - زرآباد و بنت - نیکشهر از ساعت 9 شب گذشته مسدود شده است.

وی با بیان اینکه تمام گشت های راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان در سطح منطقه در آماده باش کامل قرار دارند افزود: تلاش نیروهای امدادی برای بازگشایی این مسیرها ادامه دارد.

وی افزود: بیشترین بارندگی در این مدت با 39 میلی متر مربوط به نیکشهر بوده است.

مدیر کل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: تا کنون گزارشی مبنی بر خسارت در این مدت ارائه نشده است.

کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: بیشترین بارندگی گزارش شده در شبانه روز گذشته در این استان مربوط به کهنوک از توابع شهرستان نیکشهر با 39 میلی متر بوده است.

علی ملاشاهی افزود: در شبانه روز گذشته در برخی نقاط جنوبی سیستان و بلوچستان بارش های خوبی گزارش شد که بیشترین آن بعد از کهنوک، مربوط به نیکشهر با 37میلی متر، چاهان و مهبان این شهرستان به ترتیب با 24 و 22 میلی متر بوده است.

وی ادامه داد: تا روز دوشنبه در نواحی مرکزی و جنوبی سیستان و بلوچستان با کاهش ناپایداری ها علاوه بر نیمه جنوبی شرایط برای رگبارهای پراکنده و رعد و برق در نیمه شمالی استان فراهم است.

وی گفت: همچنین تا روز دوشنبه به علت تشدید وزش باد دریای عمان مواج خواهد بود به گونه ای که ارتفاع موج به حدود 2 متر می رسد.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار