حاجی‌دلیگانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اعلام حمایت 168 نماینده از روحانی صحت ندارد/ پرداخت مجدد یارانه مانور تبلیغاتی است

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس معتقد است؛ برقراری مجدد پرداخت یارانه به برخی از اقشار مردم از سوی ستاد هدفمندی یارانه‌ها درآستانه انتخابات ریاست جمهوری، مانور تبلیغاتی است.

اعلام حمایت 168 نماینده از روحانی صحت ندارد/ پرداخت مجدد یارانه مانور تبلیغاتی است
حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به موضوع پیامک برقراری مجدد پرداخت یارانه به برخی از اقشار مردم از سوی ستاد هدفمندی یارانه‌ها درآستانه انتخابات ریاست جمهوری، واکنش نشان داد.

وی تصریح کرد: قطعا این شکل از پرداخت یارانه آن هم در آستانه انتخابات ریاست جمهوری یک مانور تبلیغاتی قلمداد می‌شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه با بیان اینکه ای کاش ما هرساله انتخابات ریاست جمهوری داشتیم و دولت‌ها هم بدین نحو فعال می‌شدند تاکید کرد: آقای روحانی چهار سال فرصت کشور را گرفتند و به بسیاری از موارد که از سوی برخی از نمایندگان به ایشان منتقل می‌شد،  توجهی نداشتند اما چطور شده که درحال حاضر و در نزدیکی برگزاری انتخابات همه مسائل دنبال می‌شود، جای تعجب دارد.

وی با اشاره به پیگیری موضوع  مطالبات بازنشستگان پیش از موعد از سوی برخی از نمایندگان ادامه داد: این موضوع طی سه سال از سوی برخی نمایندگان پیگیری شد و اما دولت حاضر به رسیدگی به این موضوع نبود، لذا این در حالی است که امروز آقای نوربخش رسیدگی به این موضوع را ابلاغ کردند؛ بنابراین ما از این بابت که این مسئله ابلاغ شده ناراحت نیستیم اما چرا باید پس از سه سال این مسئله پیگیری شود جای سوال دارد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به پیامک پرداخت مجدد یارانه به برخی از اقشار جامعه گفت:‌ در رابطه با این مسئله ما مدت‌ها بود که به دولت می‌گفتیم کسانی هستند که یارانه آنها قطع شده اما به این مسئله رسیدگی نمی‌کردند اما در حال حاضر یکجا اعلام می‌کنند که یارانه برخی وصل شده است.

حاجی‌دلیگانی با اشاره به اظهارات حسن روحانی در مناظره اقتصادی بیان داشت: آقای روحانی در این مناظره به برخی از نامزدها اذعان داشت که چرا قول‌هایی را به مردم می‌دهید که پشتوانه‌ای ندارد لذا بنده باید بگویم آقای روحانی خود چندین قول را در این مناظره به مردم دادند که محل تأمین اعتبارات آن معلوم نشد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ادامه داد: آقای روحانی در مناظره مذکور اشاره داشتند که حقوق فقرای مطلق را پرداخت و شغل و غذای آنها را تأمین می‌کنیم. همچنین آقای روحانی گفتند که حقوق‌ها را کلا افزایش می‌دهیم.

حاجی‌دلیگانی با بیان اینکه روحانی در مناظره اقتصادی قول افزایش حقوق معلمین را داد، بیان داشت: روحانی همچنین گفت که به روستانشینان وام تعلق خواهد گرفت، لذا آقای روحانی در مناظرات قول‌هایی را دادند که در قیاس این مسئله به برخی از رقبای خود می‌گفتند که قول‌هایشان پشتوانه ندارند این در حالی‌است که اگر یکی از نامزدها قول اشتغال 5 میلیون نفر را اعلام کرد مبنای این مسئله براساس برنامه ششم توسعه بود که آقای روحانی ظاهرا از آن بی‌‌اطلاع مانده است.

وی در ادامه تأکید کرد: ما از این رفتارهای دو گانه دولت که اخیرا انجام می‌شود بسیار تعجب می‌کنیم، بنده فکر می‌کنم به دلیل اینکه آقای روحانی احساس کرده‌اند عرصه انتخابات را واگذار خواهند کرد دست به تلاش‌های این چنینی می‌زنند تا با دادن وعده‌های این چنینی کاری کنند تا در واقع مردم به او رأی دهند.

حاجی دلیگانی با اشاره به اینکه توجه به مسائل مردم آن هم در آستانه انتخابات توهین به شعور به مردم است، افزود: این عمل نوعی گول زدن مردم در آستانه انتخابات قلمداد می شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در ادامه با اشاره به موضوع بیانیه 167 نماینده از حسن روحانی در راستای انتخابات ریاست جمهوری گفت: برخی از رسانه‌ها و یا برخی از نمایندگان که احیانا به دنبال حمایت از روحانی هستند احتمالا به دروغ عنوان کرده‌اند که مثلا 167 نمایندگان مجلس بیانیه حمایت از روحانی را امضا کرده‌اند، بنده معتقدم این مسئله باید تکذیب شود چرا که اگر واقعا نماینده‌ای این بیانیه را امضا کرده است آن نماینده باید این حریت و آزادگی را داشته باشد که بگوید من پای این برگه را امضا کرده‌ام، ما از این مسئله استقبال می‌کنیم اما اینکه مثلا برخی بیانیه‌ای را امضا کنند و بگویند که نام ما را منتشر نکنید این مسئله می‌تواند دروغی بیش نباشد بنابراین اگر آقایان به درستی می‌گویند که قصد حمایت از روحانی را دارند لیست اسامی خود را منتشر کنند وگرنه بنده به عنوان یک نماینده مجلس می‌گویم که چنین چیزی نیست و مردم نباید گول چنین تبلیغاتی را بخورند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار