زنگنه در گردهمایی حامیان روحانی:

دولت قبل تخلفی ۲۵ میلیون دلاری در برداشت از نفت داشت

وزیر نفت گفت: زمانی آقای احمدی نژاد می گفت مافیا را از نفت بیرون می برم اما بنده وقتی به وزارت نفت آمدم دیدم که مافیا در وزارت نفت مستقر شده است.

به گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان،  بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت در گردهمایی  صنعتگران و مهندسان حامی روحانی که بعدظهر امروز در محل سالن حجاب تهران برگزار شد ، گفت : دوستان وقتی در نیمه سال ۹۲ شروع کردیم کمتر از نصف همسایه مان قطر از میدان پارس جنوبی برداشت می کردیم که خداروشکر امروز به تساوی رسیدیم . 

وی افزود: وقتی که ما شروع کردیم از میدان های نفت برداشتمان از حوزه کارون حدود ۷۰ بشکه بود بحمدالله امروز به سه برابر این رقم دست یافتیم .وقتی ما شروع کردیم وارد کننده گاز بودیم به حمدالله امروز۱۶ میلیون لیتر گاز صادر می کنیم .وقتی که ما شروع کردیم تورم ۳۴ در صد بود و حالا یک رقمی است و الحمدالله هیچ کدام از نامزدها از تورم صحبت نمی کنند .


زنگنه تصریح کرد: وقتی فردی می گویید رشد اقتصادی را به ۲۶ درصد می رساند و وقتی ما می گوییم چه طوری و جواب نمی دهند یعنی چیست .این حرفها و اعداد آیا توهین به شعور مردم نیست ؟

وزیر نفت در ادامه با بیان اینکه ما با فساد مبارزه می کنیم ، تاکید کرد: زمانی آقای احمدی نژاد می گفت مافیا را از نفت بیرون می برم اما بنده وقتی به وزارت نفت آمدم دیدم که مافیا در وزارت نفت مستقر شده است .


وی با اشاره به پرونده تخلفات بابک زنجانی در دولت گذشته ادامه داد: بابک زنجانی آیا مافیا نبود ؟ بابک زنجانی ۱۳ هزار میلیارد تومان را  بالا کشید.

وزیر نفت در ادامه با اشاره به مدیریت دولت گذشته در موضوع نفت اظهار داشت : دولت قبل تخلفی ۲۵ میلیون دلاری در برداشت از نفت داشت .

زنگنه با اشاره به تحریم ها علیه ایران گفت : تحریم ظلمات بود و ظلمتش برای کسانی منفعت شد ؛ بله برای برخی افراد تحریم ها نعمت است . ما نمی خواهیم تحریم ها باقی بماند .


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.