کرمانشاه؛

حضور 320 هزار دانش آموز کرمانشاهی در امتحانان پایان سال

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه‌ 320 هزار دانش‌آموز کرمانشاهی در امتحانات پایان سال شرکت می‌کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه‌ 320 هزار دانش‌آموز کرمانشاهی در امتحانات پایان سال شرکت می‌کنند، گفت: امتحانات پایان سال تحصیلی‌، از دوم تا 25 خردادماه جاری در هر سه دوره مقاطع تحصیلی برگزار می‌شود.

سلیمان محبی اظهار داشت: امتحانات پایان سال تحصیلی، از دوم تا 25 خردادماه جاری در هر سه دوره مقاطع تحصیلی برگزار می‌شود.
محبی گفت: 320 هزار دانش‌آموز کرمانشاهی در امتحانات پایانی شرکت می‌کنند.
وی ادامه داد: ایجاد آرامش روانی، تغذیه مناسب، رفتار مناسب با شرایط سنی و مقاطع تحصیلی می‌تواند به دانش‌آموزان کمک کند تا امتحانات پایان سال را با نتیجه بهتر به اتمام برسانند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه در مواردی فشارهای خانواده نگرانی دانش‌آموزان را در روزهای امتحان بیشتر می‌کند، افزود: خانواده‌ها به عنوان یک همراه دلسوز فرزندان خود را برای کسب موفقیت در امتحانات تشویق کنند.
وی از خانواده‌ها خواست فضای آرامی را برای دانش‌آموزان در منزل ایجاد کنند و متذکر شد: براساس تحقیقات عامل افت تحصیلی در استان استرس و اضطراب است که بخشی از این استرس را خانواده‌ها به وجود می‌آورند.
محبی با توصیه به دانش‌آموزان مبنی بر اینکه تمامی برنامه‌های درسی خود را برای ایام و شب امتحان نگذارید، اضافه کرد: دانش‌آموزان همواره باید در طول سال درس بخوانند تا در روزهای نزدیک به امتحانات مجبور به کم‌خوابی نشوند.
وی یادآور شد: کم‌خوابی شب امتحان موجب فراموشی، خستگی زود هنگام، افزایش ناامنی و اشتباه در امتحان می‌شود.

 

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.