پربازدیدترین‌های علمی پزشکی؛

آخرین جزئیات زمین‌لرزه خراسان شمالی/ آمارهای تاسف برانگیز از مصرف سیگار در کشور/پشت پرده چیپس‌های این کارخانه چه می‌گذرد؟

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر امروز موفق به رصد اخبار علمی پزشکی نشده اید، برترین اخبار امروز این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید.

پیرحسین کولیوند سرپرست سازمان اورژانس کشور در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره آخرین جزئیات زلزله شب گذشته خراسان شمالی گفت: زمین لرزه‌ای ۵. ۷ ریشتری شب گذشته ساعت ۲۲: ۳۰ در عمق ۱۱ کیلومتر زمین در منطقه خراسان شمالی - پیش قلعه به وقوع پیوست که تاکنون ۱۰ مورد پس لرزه داشت. 

احمد ناصری مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در گفت: وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آخرین وضعیت هنرجویان اردبیلی که مورد تنبیه بدنی معلم خود قرار گرفته بودند، اظهار داشت: هنرجویان در حال حاضر مشکل خاصی ندارند و فقط یکی از بچه‌ها از ناحیه ماهیچه آسیب جزیی دیده که طی یکی، دو روز آینده رفع می‌شود.

مواد تراریخته و استفاده از آن‌ها در مواد غذایی باید با استانداردهای لازم و مجوز باشد، زیرا بسیاری از محصولات حاوی مواد تراریخته مضر هستند و باید به تایید سازمان‌های غذا و دارو در هر کشور برسند.

محسن روشن‌پژوه معاون پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور در مراسم راه اندازی طرح ادغام ترک دخانیات در برنامه‌های درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور که صبح امروز در بیمارستان مسیح دانشوری برگزار شد، گفت: یکی از دلایل برگزاری برنامه امروز این است که برخی از درمانگران اعتیاد و خانواده‌های معتادین ترک اعتیاد را در ترک مواد مخدر می‌دانند و با مصرف سیگار مشکلی ندارند، اما پژوهش‌های حاضر نشان می‌دهند با هم‌زمانی طرح ادغام مواد مخدر و دخانیات اثربخشی درمان بیشتر می‌شود.

تخمه‌های آفتابگردان از جمله تنقلات محبوب ایرانی‌ها به حساب می‌آید که میزان مصرف بالایی دارد. این دانه‌های گیاهی سرشار از خواص مختلفی بوده، اما استفاده بی رویه از آن‌ها مضراتی را نیز به همراه دارد.

پیرحسین کولیوند سرپرست سازمان اورژانس کشور در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: شام مسموم ٧٣ نفر در یک مجلس عروسی در مریوان را راهی بیمارستان کرد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار