روحانی در ساری

برقراری ارتباط ایران با جهان از طریق سه استان شمالی کشور +تصاویر

روحانی در ساری گفت: مردم مازندران می خواهند استان آنها دروازه ایران به شرق و غرب باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، روحانی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز در ورزشگاه سید رسول حسینی ساری حضور یافت و گفت : شما مردم مازندران در خرداد سال 92 قیام بزرگی به پا کردید ، با حضورتان در مسجد جامع به همه جای ایران پیام فرستادید.

وی افزود : آن روز گفتید می خواهیم اصلاحات و اعتدال پیروز شود ، امروز معتقدیم بحث انتخاب بر سر چند نفر نیست بلکه انتخاب بین دو تفکر است.

روحانی گفت :  مردم ایران یا راه تعامل با دنیا را انتخاب می کنند یا راه تقابل ؛ یا ره خرافه را انتخاب می کنند یا عقلانیت ؛ یا شعار را انتخاب می کنند یا برنامه و عمل .

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری افزود: مردم یا می خواهند به سال 91 برگردند و یا به پیش بروند ؛ امروز و دیروز مردم اصفهان و تبریز فریاد زدند ما به عقب برنمی گردیم.

وی افزود : مردم مازندران هم می گویند ما هم به عقب برنمی گردیم ، مردم می گویند نمی خواهیم به رادیوها گوش کنیم و شاهد باشیم که قطعنامه جدیدی علیه ایران وضع شده باشد .

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت : رئیس جمهور آینده ایران باید در مجامع جهانی از حقوق ملت ایران دفاع کند.

 روحانی افزود : ما آن زمانی که نتوانستیم از حقوق مردم دفاع کنیم ایران را در محاصره و حصر قرار دادیم ، راست است که آنها ما را احاطه کردند درست است که می خواستند مردم را از حقوقشان محروم کنند ، آیا راه دفاع از مردم ایران سخن درشت گفتن بود ؟ یا با تعقل گفتن ؟ شورای امنیت سازمان ملل و ملت ایران همان هستند و عوض نشده اند.

وی گفت : نحوه استفاده از قدرت ملت ایران در برابر جهان عوض شد ، ملت ایران قدرتمند هستند و کسانی باید باشند که در مجامع جهانی با استدلال سخن بگویند تا از حق ملت ایران دفاع کنند.

وی افزود : جمعه روز انتخاب است ، اگر می خواهید به شرایط تحریم برگردید دلواپسان هم آجرها را در انبار چیده اند ، آیا باید دیوار درست شود یا ما با آجر پل بسازیم؟ آیا می خواهیم دین را برای سیاست استفاده کنیم یا سیاست را برای دین؟ مردم روز جمعه با آرای خود به همه ثابت خواهند کرد که کدام را انتخاب می کنند؟

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: مردم مازندران می خواهند استان آنها دروازه ایران به شرق و غرب باشد ، ما معتقدیم باید راه ارتباطی ایران با جهان از مازندران ، گیلان و گلستان برقرار شود ؛ مردم ، انتخاب با شماست.

وی افزود : آنچه در گذشته بود آثار واردات از دنیا بود اگر می خواهید واردات ادامه یابد به دیگران رای دهید و اگر می خواهید ایران راه صادرات باشد به دولت اعتدال رای دهید.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت : همه شما می دانید تراز تجاری ایران با دنیا در دولتهای گذشته 30 میلیارد دلار بود اما در سالهای 94 و 95 تراز تجاری ایران مثبت شد یعنی هر روز صادرات ما بیشتر می شود .

روحانی افزود: شما می خواهید مازندران صادرکننده باشد یا واردکننده ، ما راههای صادرات را باز کردیم تا کالاهای ایران به کشورهای شمال بدون تعرفه گمرکی صادر شود.

وی گفت : دولت یازدهم معتقد بود اقتصاد مردم ایران با استان مازندران تسهیل و آسان شود ، همه توان خود را به کار گرفتیم و در محورهای سوادکوه ، هراز و کندوان قدمهای مثبتی را برداشتیم ، سوادکوه تا دو ماه دیگر ، هراز تا دو سال دیگر و کندوان تا آخر دولت دوازدهم تکمیل خواهد شد.

وی افزود : ما طرح های کنارگذر ساری را که 15 سال نیمه تمام بود و همچنین در بابل و بابلسر را به اتمام رساندیم و این راه را در دیگر شهرها ادامه خواهیم داد.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت : چرا به مردم واقعیتها را نمی گویید چرا سیاه نمایی می کنید؟آیا وضع گندمکاران نسبت به سال 91 بدتر شده است؟آیا وضع شالیکاران از سال 91 بدتر شده ؟ ایا وضع بهداشت و درمان مردم امروز بهتر شده یا نه؟

 روحانی افزود : شما دلتان می خواهد کاسبکاران تحریم دوباره کار خود را انجام دهند؟ روحانی باشد یا نباشد دوره کاسبکاران تحریم و واردات گندم ، عدم مدیریت برای سیاه نشان دادن زندگی شالیکاران در زمان برداشت به پایان رسیده است ؟

وی گفت : حدود 4 میلیارد دلار پول ما در دست آمریکائیها بود و 10 ماه فرصت داشتند و نکردند، آقای سخنگو بیا و به مردم جواب بده .

وی افزود : غیر از برنامه های سال 90 و 91 که همان ها را می گویید و اگر برنامه جدیدی دارید بگویید ؟ چرا دروغ می گویید که دین مردم به خطر افتاده ؟ شما فکر می کنید دولت حافظ دین است ، حافظ دین خود مردم هستند ، شما نه قیم دین مردم هستید نه دنیای مردم.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت : اینجا سرزمین علویان ، سرزمین شیرودی و کشوری و سرزمین لشگر 25 کربلاست ، مردم از سرزمین و دین خود دفاع کردند ، شما روز عاشورا مردم را به خیابان می آورید؟ وقتی در روز تاسوعا قرار بود مسابقه فوتبال برگزار شود شما چه ها که نکردید ولی جوانان ما با حسین و عباس پیروز شدند ، شما غصه خودتان را بخورید و غصه مردم را نخورید .

روحانی افزود : هر چه رای بخواهید ما به شما می دهیم ، مقدسات دین را رها کنید ، شما در جلسات گفتید اگر شبکه های مجازی را نبندید همه مردم ایران بی دین و ضد انقلاب می شوند، این قضاوت شما از مردم ایران است ، جوانان ایرانی همه فضای مجازی را پر از دین و اسلام خواهند کرد.

وی گفت : جوانها ، عزیزان ، ورزشکاران ، هنرمندان ، کشاورزان ، فرهنگیان و اصناف ما می خواهیم ایران را با دست ملت ایران بسازیم و خواهیم ساخت ، اینها به دروغ می گویند اگر این دولت ادامه یابد یارانه را قطع خواهد کرد ، بعد می گویند ما به کسانی که اثبات نشده پولدار هستند دوباره یارانه می دهیم ، ما چه کار کنیم ؟ ما می گوییم برای زندگی مردم فقیر ، فقط یارانه کافی نیست ، می گوییم حقوق فرهنگیان و بازنشستگان افزایش یابد و این کار را شروع کردیم .

وی افزود: امسال حداقل حقوق بازنشستگان یک میلیون تا یک میلیون و 150 هزار تومان خواهد بود ، شعار نمی دهیم و عمل می کنیم ، ما می گوییم فقر مطلق تا 4 سال دیگر باید ریشه کن شود ، ما مستمری کمیته امداد و بهزیستی را تا 3 برابر افزایش دادیم و کافی نیست .

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت : آنان می گویند فقط پمپاژ پول داشته باشیم ؛ ما می گوییم فضا را برای کسب و کار مردم آماده کنیم و به مردم آزادی عمل بدهیم ، مردم با همین فضای مجازی و اینترنت برای خود شغل ایجاد می کنند .

روحانی افزود : گردشگری خارجی چند سال گذشته در مازندران 14 درصد افزایش یافته و باید پنجره ایران را به روی خارجی ها گشود ، باید خارجی ها بیایند و فرهنگ و تمدن ما را ببینند .

وی گفت : من به ملت ایران اعلام می کنم راه ما از ریا و فریب نمی گذرد ، راه ما از قانون و عقلانیت می گذرد ، ما حقوق شهروندی را تنظیم و منتشر و برنامه چهارساله دولت را اعلام کردیم ، اگر می خواهید به همه سیاست های دولت برسیم به پای صندوق های رای بیایید ، عده ای می خواهند مردم به پای صندوق های رای نیابند اما باید دولت قدرتمند را در پای صندوق های رای ساخت ، فقط پای صندوق آرا بیایید .

وی افزود: ما راه دولت اعتدال را ادامه می دهیم ، تفکر هاشمی رفسنجانی و سید محمد خاتمی را ادامه می دهیم ، دولتی می خواهیم که تابع نظرات ملت ایران باشد ، ما می خواهیم از مشروعیت دولت در روز جمعه دفاع کنیم .

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت : نگرانی عده ای اینست که در دور اول ملت ایران پیروز شوند ، ما پیروز انتخابات خواهیم شد ، ملت ایران اجازه نخواهد داد که کس دیگری پیروز شود.

روحانی گفت: می گویند چرا به روستاها گازرسانی می کنید؟ به اندازه همه دولت ها ما گازرسانی کردیم ، در مازندران 6 هزار و 500 پروژه را از سال 92 تاکنون با بودجه 7 هزار و 500 میلیارد تومان به ثمر رساندیم .

وی افزود : ما به فکر آنیم که ملت ایران با آزادی و اراده ، راه آینده را انتخاب کند ، ما از صبح روز جمعه به پای صندوق های رای خواهیم رفت و دولت اصولگرا، اصلاح طلب و اعتدال خود را تشکیل خواهیم داد، دوباره ایران ، دوباره اعتدال ، دوباره امید.



برقراری ارتباط ایران با جهان از طریق سه استان شمالی کشور



برقراری ارتباط ایران با جهان از طریق سه استان شمالی کشور



برقراری ارتباط ایران با جهان از طریق سه استان شمالی کشور


انتهای پیام/آ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۶:۱۶ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶
روحانی بااختلاف اول میشه
Iran (Islamic Republic of)
حساب
۱۲:۴۴ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
شاید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶
شب دراز است و قلندر بیدار
آخرین اخبار