شهردار جم گفت: پروژه پل بهر باغ که از آن به عنوان پل صراط و یا پل مرگ یاد می‌شود امروز بیش از ٩٠ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ صدرالله حیدری روز گذشته در بازدید‌های میدانی خود از روند آماده سازی پروژه‌های عمرانی شهر جم در شهرستان جم گفت: پروژه پل بهر باغ که از آن به عنوان پل صراط و یا پل مرگ یاد می‌شود امروز بیش از ٩٠ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در آینده نزدیک به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: با توجه به اینکه پل بهر باغ راه ورودی چندین روستای پر جمعیت شهرستان از جمله بهارستان به عنوان بزرگترین روستای استان بوشهر به شهر جم است و از وضعیت خوبی برخوردار نبود با توجهات اعضای شورا و با توجه به توان فنی شهرداری عملیات اجرایی آن آغاز و امروز بیش از ٩٠ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

شهردار جم تصریح کرد: برآورد اولیه ساخت پل بهر باغ بالغ بر یک میلیارد و ۷۹۲ میلیون تومان است که از محل اعتبارات داخلی و استانی پرداخت خواهد شد.

حیدری بیان کرد: با توجه به رفت و آمد بسیار زیاد روی این پل و نامساعد بودن شرایط پل مذکور و در راستای رفاه حال شهروندان عزیز که یکی از دغدغه‌های اصلی مردم بود عملیات اجرایی آن شروع شد و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد افتتاح و بهره برداری آن باشیم.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.