فغانی: پرداخت حقوق داوران باید حرفه ای شود/ تاج دستمزد داوران را تا 2 برابر افزایش داد

داور بین المللی فوتبال ایران گفت: دستمزد داوران ایرانی چند سالی است که ثابت مانده و این امر باید پیگیری شود.

علیرضا فغانی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره پرداخت نشدن دستمزد داوران لیگ برتر اظهار داشت: حقوق داوران در طول رقابت های لیگ برتر در فواصل زمانی مشخص پرداخت می شود اما با گذشت حدود 2 هفته از پایان این رقابت ها پولی به حساب ما واریز نشده است.

وی افزود: گویا قرار است با پیگیری کمیته داوران این پول به زودی پرداخت شود. با این وجود مشکل داوران اینست که دستمزدها چندسالی ثابت مانده و هیچ تغییری نکرده است. در تمام دنیا افزایش حقوق داوران در پایان هر فصل فوتبالی روالی طبیعی است اما حقوق داوران ایرانی در طول سال های اخیر ثابت مانده است.

فغانی درمورد تفاوت دستمزد داوران ایرانی با بازیکنان فوتبال کشورمان بیان کرد: نمی توانیم خود را با بازیکنان مقایسه کنیم. البته بسیاری از بازیکنان لیگ برتر هم دل خوشی از شکل پرداخت قراردادهای خود ندارند و مطالبات زیادی دارند. در مورد داوران هم باید بگویم چندین سال است که وعده افزایش دستمزد داوران داده شده اما این اتقاق رخ نداده است. در کل امیدوارم وضعیت پرداخت دستمزد به داوران حرفه ای شود.

داور بین المللی فوتبال کشورمان در پایان خاطرنشان کرد: در زمان ریاست مهدی تاج در کمیته داوران حقوق ما تا 2 برابر افزایش یافت و انتظار داریم در حال حاضر که وی در جایگاه ریاست فدراسیون فوتبال حضور دارد، افزایش دستمزد داوران را پیگیری کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار