از شایعه تا واقعیت؛

واکنش عضو ستاد انتخاباتی قالیباف به لغو کنسرت خواننده معروف در مشهد +توئیت

برخی رسانه ها خبری را منتشر کرده اند که از ورود حجت اشرف زاده خواننده معروف کشورمان به مشهد ممانعت شده است.

واکنش به ممانعت ورود خواننده معروف به مشهد+ توییتبه گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از شامگاه گذشته خبری در رسانه ها منتشر شده است که از ورود حجت اشرف زاده به مشهد برای برگزاری مراسم در تجمع حامیان روحانی ممانعت به عمل آمده است.

انتشار این خبر که واکنش های فراوانی را به دنبال داشت با پستی که اشرف زاده در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده داغ تر شد، وی در صفحه اینستاگرام خود نوشته : " با پوزش فراوان از مردم مشهد و خراسان، از ورود و اجرای بنده در مشهد ممانعت به عمل آمد، سیاستمدارانتون را با دقت انتخاب کنید، امیدوارم به زودی روی ماهتونو ببینیم".

واکنش به ممانعت ورود خواننده معروف به مشهد+ توییت 

با توجه به اینکه امروز هر دو نامزد رقیب ریاست جمهوری آقایان رئیسی و روحانی در جمع حامیان خود در مشهد حضور خواهند داشت، به نظر می رسد انتشار این خبر بیشتر یک عملیات روانی باشد زیرا اگر ممانعت از وروی این خواننده به مشهد وجود داشت بلافاصله واکنش ها و اعلام آمادگی ها برای همراهی حجت اشرف زاده به مشهد انجام نمی شد.

محمود رضوی عضو ستاد انتخاباتی قالیباف در واکنش به این خبر در پست توئیتری خود نوشت: " آقای اشرف زاده واقعا اگر مصمم به رفتن مشهد هستند تشريف بياورند ميهمان حقير برويم مشهد، كنسرت را برگزار كنند و برگردند تضمين برگزاری بامن".

واکنش به ممانعت ورود خواننده معروف به مشهد+ توییت 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار