آمادگی مرزبانی در آستانه انتخابات

فرمانده مرزبانی ناجا با اظهار امیدواری به برگزاری انتخاباتی پر شور گفت: مرزبانان سراسر كشور با آمادگی كامل، با هرگونه نا‌امنی به ویژه در آستانه انتخابات، برخورد خواهند كرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سردار قاسم رضایی به اتفاق هیئتی از فرماندهان و معاونان ستادی مرزبانی در راستای ارزیابی آمادگی عملیاتی و اطلاعاتی مرزبانان و نیز بازدید و پایش سراسری مرزهای سیستان و بلوچستان به این استان سفر كرد.
 
وی پس از بازدید از مرزهای استان، در نشست با فرماندهان هنگ‌ها و یگان‌های تكاور با تأكید بر آمادگی كامل مرزبانان و اشراف اطلاعاتی و عملیاتی بر مرزهای میهن اسلامی در آستانه انتخابات افزود: مرزبانان سراسر كشور با آمادگی كامل با هرگونه نا‌امنی به ویژه در آستانه انتخابات برخورد خواهند كرد.
 
سردار رضایی گفت: خوشبختانه در بازدید و پایش مرزها، شاهد ارتقای آمادگی رزمی و اشرافیت اطلاعاتی مرزبانان استان بودیم كه پیام سنگینی را برای گروه‌های تروریستی منطقه در بردارد و به آنان هشدار می‌دهد كه مرزبانان ما با هوشیاری و آمادگی كامل از مرزهای مقدس جمهوری اسلامی ایران حراست می‌كنند.
 
فرمانده مرزبانی با بیان اینكه مرزبانان پرتلاش سیستان و بلوچستان از هر جهت با ارتقای توان عملیات رزمی و اشرافیت اطلاعاتی منطقه، ضمن آمادگی صددرصدی در مبارزه با اشرار منطقه، در كنار آن نیز مطالبه جدی برای حضور و مسئولیت‌پذیری مرزبانان پاكستان در مرزهای مشترك خود دارند.
 
وی تأكید كرد: دولت و مرزبانی پاكستان باید در حراست مرزهایشان احساس مسئولیت بیشتری كنند.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.