نقطه وصل مردم و نظام/44

احمدی: احتمال تمدید زمان اخذ رای/ کاندیداها می‌توانند از ستاد انتخابات بازدید کنند

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: رای گیرى تا ساعت 18 انجام می‌شود، اما احتمال تمدید آن را پیش‌بینی می‌کنیم.

اخذ رای تا ساعت ۱۸ / احتمال تمدید می‌رود/ اعضای شعب اخذ رای نمی‌توانند رای دهندگان را وادار به شرکت در انتخابات کنندبه گزارش خبرنگار انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان، علی اصغر احمدی رئیس ستاد انتخابات کشور با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به روند برگزاری انتخابات اظهار داشت: خرسندم که شاهد حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای سه انتخابات  ریاست جمهوری، شوراها و میاندوره ای مجلس هستم.

رئیس ستاد انتخابات کشور در خصوص احتمال تمدید زمان رای‌گیری گفت: رای گیرى تا ساعت 18 انجام می‌شود، اما احتمال تمدید آن را پیش‌بینی می‌کنیم.

احمدی بیان داشت: بنده از قول وزیر کشور اعلام می‌کنم که نامزد‌ها می‌توانند از ستاد انتخابات بازدید کنند.

وی ادامه داد: همان طور که می‌دانید سه انتخابات دوازدهمین دروه ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا در سراسر کشور و اولین میان‌دوره‌ای مجلس در ۴ شبعه برگزار می‌شود، اگر واجدان شرایط برای مشارکت در انتخابات به شعبه‌ای مراجعه می‌کنند از آن‌ها تقاضا دارم رای خود را برای هر انتخابات در صندوق بیاندازند، اما اگر به هر دلیلی واجدان شر ایط تمایلی به مشارکت در هر یک از انتخابات را نداشته باشند اعضای شعب نمی‌توانند آن‌ها به شرکت در انتخابات وادار کنند.

احمدی با اشاره به برگزاری انتخابات الکترونیک اضافه کرد: تنها در ۱۴۲ شهر و فقط انتخابات شوراهای شهر و روستا به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود و در حال حاضر این اقدام در حال انجام است، اما انتخابات ریاست جمهوری الکترونیکی نیست.

رئیس ستاد انتخابات خاطر نشان کرد: در تمام شعب اخذ رای اطلاعات اشخاص بالای 18 سال وجود دارد و این به آن دلیل است که اگر فردی در شعبه‌ای برای شرکت در انتخابات حضور یافت نمی‌تواند در شعبه دیگری رای خود را در صندوق بیاندازد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.