نقطه وصل مردم و نظام/53

واعظی: برای برگزاری انتخابات الکترونیکی آماده بودیم / مشارکت مردم در انتخابات به پیشرفت کشور کمک می‌کند

وزیر ارتباطات گفت: ما کاملا اماده بودیم که انتخابات الکترونیکی برگزار شود لذا ما تصمیم گیرنده نیستیم و می‌توانیم تنها بستر را برای این امر فراهم کنیم.

واعظی: برای برگزاری انتخابات الکترونیکی آماده بودیم / مشارکت مردم در انتخابات به پیشرفت کشور کمک می‌کند
به گزارش خبرنگار انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان؛محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری در گفت و گو با خبرنکار گروه انتخابات باشگاه خبرنکاران جوان گفت: ما کاملا اماده بودیم که انتخابات الکترونیکی برگزار شود لذا ما تصمیم گیرنده نیستیم و می‌توانیم تنها بستر را برای این امر فراهم کنیم.
 
وی با بیان اینکه شورای نگهبان و وزارت کشور باید درباره موضوع مذکور تصمیم گیری کنند افزود: این در حالی که این ارگان‌ها تصمیم گرفتند که بخشی از حوزه‌ها در انتخابات شورای شهر در برخی نقاط الکترونیکی برگزار و همچنین در ارتباط با ریاست جمهوری هم احراز هویت و ارای شمارش و تجمیع ان به صورت الکترونیکی برگزار شود.

وزیر ارتباطات تاکید کرد: معتقدم اگر روزی انتخابات در کشور کاملا به صورت الکترونیکی برگزار شود این امر می‌تواند سرعت شمارش ارا را بالا ببرد.

وی در ادامه با اشاره به حضور مردم در پای صندوق‌های رای گفت: حضور مردم باورنکردنی است و این مردم امده اند تا به ندای رهبرشان لبیک بگویند.

وی ادامه داد: تردید ندارم که این انسجام و این مشارکت در انتخابات به پیشرفت کشور کمک می‌کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.