در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

توضیحات نماینده شیخ عیسی قاسم در ایران درباره حکم اخیر رهبر انقلاب بحرین

حجت الاسلام والمسلمین عبدالله دقاق توضیحاتی را درباره حکم اخیر ایت الله عیسی قاسم ارائه کرد.

توضیحات نماینده شیخ عیسی قاسم در ایران درباره حکم اخیر رهبر انقلاب بحرینحجت الاسلام عبدالله دقاق نماینده آیت الله عیسی قاسم در ایران در گفت و گو با خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره ساز و کار اجرای حکم رهبر انقلاب بحرین اظهار داشت: علماى بحرین اعلام کردند که امروز روز خشم عمومى است و این حکم را نمى پذیرند.

وی با اشاره به بیداری ملت انقلابی بحرین در قبال جنایت‌های رژیم ال خلیفه گفت: ملت ما باید آماده باشند، و در صحنه بمانند.

نماینده آیت الله عیسی قاسم در ایران تاکید کرد: این احکام مردم بحرین را از مسیرشان دور نخواهد کرد، بلکه موجب می‌شد ملت بحرین استوار در مسیرشان حرکت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالله دقاق با اشاره به احتمال شیطنت آل خلیفه در تغییر حکم گفت: حکم آیت الله قاسم یک ساله وضع کردند تا واکنش مردم تند نشود، و عکس العمل محکم نشان ندهند تا آل خلیفه بتواند آیت الله قاسم را اخراج کنند.

وی در پایان با اشاره به حمایت مردمی از آیت الله عیسی قاسم خاطرنشان کرد: ملت بحرین فریب آل خلیفه را نمى خورند و انگیزه آن‌ها را فهمیدند و تا آخرین نفس از مرجعشان دفاع خواهند کرد.

شایان ذکر است؛ دادگاه بحرین روحانی برجسته شیعه این کشور را به بهانه‌های واهی به یک سال حبس و پرداخت جریمه 100 هزار دیناری محکوم کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار