نقطه وصل مردم و نظام/62

آیت الله جنتی: روند انتخابات به خوبی پیش می رود/مردم مثل همیشه دعوت رهبری را برای شرکت در انتخابات را لبیک گفتند

رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت:مردم مثل همیشه دعوت رهبری را برای شرکت در انتخابات گسترده اجابت کردند.

آیت الله جنتی: روند انتخابات به خوبی پیش می رود/مردم مثل همیشه دعوت رهبری را برای شرکت در انتخابات را لبیک گفتندبه گزارش خبرنگار انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان با حضور در محل ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم مثل همیشه دعوت رهبری را برای شرکت در انتخابات گسترده اجابت کردند. مردم همواره به حضرت امام و نیز مقام معظم رهبری لبیک گفته اند و با عقیده و ایمان پای صندوق آمده و شرکت کرده اند.
 
وی افزود: من هم به همین دلیل شرکت میکنم و وظیفه خود میدانم و امیدوارم آثار برکات خاصی داشته باشد.
 
دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه این آرا سرنوشت کشور را تعیین میکند و همچنین دین خود را به شهدا ادا میکند بیان داشت: شهدا در راه اسلام و انقلاب جان دادند و باید در راه آن‌ها حرکت کنیم و امیدواریم که انقلاب همیشه زنده و افراد انقلابی در راس کار باشند. چرا که اینگونه کشور آباد می‌شود و در غیر این صورت کار‌ها بر خلاف رویه انجام می‌شود و مردم متضرر می‌شوند.
 
رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: هر کس رییس جمهور شود نیز باید افراد انقلابی را به کار گیرد و مستحکم رو به جلو حرکت کند.
 
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه از روند انتخابات رضایت دارید گفت: روند به خوبی پیش می‌رود و انشا الله تا پایان همین گونه خواهد بود. حضور مردم تا این لحظه چشمگیر بوده، امیدواریم رضایت خداوند و مردم را در پی داشته باشد.
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.