کرمان؛

مردم طرفدار نظام و انقلاب هستند

نماینده مردم بم در مجلس گفت: مردم عزیز ایران و به ویزه استان کرمان این هوشیاری را دارند که همیشه در پای صندوق های رای حضور پیدا نمایند .

 به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ حبیب الله نیکزادی پناه نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی در خصوص حضور مردم در انتخابات گفت: قطعا مردم عزیز ایران و بالخصوص مردم استان کرمان این هوشیاری را دارند که همیشه در پای صندوق های رای حضور پیدا نمایند و با حضور خود شور و شوقی به انتخابات دهند و به دنیا ثابت کنند که طرفدار نظام و انقلاب هستند و برای اقتدار نظام و حکومت اسلامی تلاش می کنند .

نیکزادی پناه افزود: مردم با حضور ارزشمند خود در انتخابات در مقابل هر زورگویی و شیطان صفتی ایستادگی می کنند و من به سهم خود از همه مردم ایران درخواست می کنم پرشور تر از همیشه پای صندوق های رای حضور پیدا کنند و رای خود را به صندوق ها بیندازند.

وی خاطرنشان کرد: رای مردم معنا و مفهومش استقلال و استحکام نظام جمهوری اسلامی  در برابر زورگویی هاست و ان شاالله با حضور مردم  در روز موعود مطمئنا برگ زرین دیگری به برگ های زرین تاریخ افزوده می شود.

نیکزادی تصریح کرد: همه کاندیدای ریاست جمهوری اصلح هستند زیرا شورای نگهبان آن ها را تایید کرده و در هرصورت مردم این حق را دارند که از بین کاندیدایی که در انتخابات حضور دارند شخص مورد  نظر خود را انتخاب کنند و قطعا این انتخاب می تواند انتخاب اصلح برای هر کسی باشد .

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار