اهواز؛

حضور مردم در انتخابات نشانه انسجام و وحدت ملی

رئیس دانشگاه پیام‌نور خوزستان حضور در انتخابات را نماد انسجام و وحدت ملی عنوان کرد.

حضور مردم در انتخابات نشانه انسجام و وحدت ملیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ دکتر علیرضا اقبالی، رئیس دانشگاه پیام‌نور خوزستان گفت: ‌مردم باید در انتخابات مشارکت داشته باشند، چرا که انتخابات تنها راه مدنی اعمال خواسته افراد است چراکه مردم از طریق رای دادن و انتخاب یک کاندیدا می‌توانند ترجیحات خود را در جامعه اعمال کنند.

وی بیان داشت: امروز دو نگاه راجع به نحوه اداره جامعه وجود دارد که این دو نگاه دو الگو برای سیاست‌ خارجی، نحوه اداره نظام، روابط اقتصادی، روابط بین‌المللی و آزادی‌های فردی ارائه می‌کنند. انتخابات راهی است تا در جامعه با دموکراسی و بدون هیچ کنشی یکی از این دیدگاه‌ها انتخاب شود.

اقبالی در خصوص حضور مردم در انتخابات 29 اردیبهشت‌ماه، تصریح کرد: قطعا اگر مردم حضور پرشوری در انتخابات داشته باشند، پس از انتخاب رئیس‌جمهور با حداکثر آراء، او می‌تواند با اعتماد به نفس بیشتری در مجامع بین‌المللی حضور پیدا کند.

رئیس دانشگاه پیام نور خوزستان افزود: ‌حضور پرشور مردم در انتخابات پیش از اینکه پیامی برای دولت‌های خارجی داشته باشد نشان‌دهنده انسجام ملی و اعتقاد اجتماعی است که مساله‌ی بسیار با اهمیتی است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.