ایلام؛

بیش از ۵۰ درصد مردم آبدانان تاکنون در انتخابات شرکت کرده اند

فرماندار آبدانان گفت: بیش از ۵۰ درصد واجدان شرایط این شهرستان تاکنون با حضور در شعب اخذ رای در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه مشارکت داشته اند.

بیش از ۵۰ درصد مردم آبدانان تاکنون در انتخابات شرکت کرده اندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،مجید عسگری بیان کرد: تاکنون ۱۴ هزار تعرفه اخذ رای در شهرستان آبدانان مصرف شده است.
 
وی افزود: هر چه به ساعات پایانی انتخابات نزدیک تر می شویم حضور مردم در پای صندوق ها و شعب اخذ رای نیز افزایشی چشمگیرتر می یابد.
 
عسگری اظهارکرد: بیش از ۸۵ درصد جمعیت واجد شرایط رای در شهرستان آبدانان در انتخابات امروز مشارکت داشته باشند.
 
وی در مورد روند برگزاری انتخابات هم یادآور شد: تاکنون هیچ مشکل امنیتی یا حاشیه ای در روند برگزاری انتخابات شهرستان آبدانان گزارش نشده است.
 
به گفته وی یک هزار و ۴۰۰ نفر از قشرهای مختلف مردم در قالب هیات های اجرایی، نظارت، بازرسی، نمایندگان فرماندار و نیروهای امنیتی و انتظامی در ۷۴ شعبه شهری و روستایی کار جمع آوری آرای مردم را بر عهده دارند.
 
شهرستان ۴۸ هزار نفری آبدانان در ۱۷۰ کیلومتری جنوب شرق ایلام قرار دارد و ۳۰ هزار نفر از جمعیت این شهرستان واجد شرایط رای دادن هستند.
 
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از ساعتی پیش به صورت همزمان در سراسر کشور در حال برگزاری است.
 
این انتخابات در ۲۵ شهر و ۳۶۸ روستای استان ایلام با جمعیت ۵۸۰ هزار نفر برگزار می شود.
 
 
انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.