«کارگر ساده نیازمندیم» در اکران به فروش خوبی خواهد رسید/ مشکلات جوانان دغدغه اصلی ما بود

ابراهیم عامریان از پتانسیل بالای فیلمش در اکران و تمایل به ساخت فیلم‌های کمدی گفت.

ابراهیم عامریان مجری طرح و سرمایه‌گذار فیلم سینمایی«کارگر ساده نیازمندیم» در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پاسخ به این سؤال که این فیلم چه طیفی از مخاطبان را در بر می‌گیرد، گفت: قصد ما از ساخت این فیلم در بحث مخاطب، هدف قرار دادن عامه مردم است که امیدوارم از دیدن آن لذت کافی را ببرند.

وی با اشاره به دغدغه‌اش از همکاری در ساخت این فیلم بیان کرد: کمک به حل مشکلات روز جامعه و جوانان را به عنوان دغدغه اصلی ما از ساخت این فیلم بود.

وی افزود: قطعا این رویه فیلمسازی را ادامه خواهم داد چون رفع مشکلات جوانان برای من تا جایی که در توان دارم بسیار مهم است.

وی درباره تجربه و تولید دیگر ژانرها به خصوص فیلم‌های کمدی با توجه به فروش بالای آنها تصریح کرد: من کارم را با تولید ژانر کمدی آغاز کردم و قطعا این روش فیلمسازی را ادامه خواهم داد.

عامریان عنوان کرد: قرارداد پخش فیلم سینمایی «کارگر ساده نیازمندیم» در گروه کورش ثبت شد و پس از فیلم «برادرم خسرو» به سینماها خواهد آمد.

عامریان اعلام کرد: برنامه‌های متفاوتی برای اکران در نظر داریم و در صورت همکاری سینماها، فیلم سینمایی «کارگر ساده نیازمندیم» به رکورد خوبی در سینمای ایران و جهان دست خواهد یافت.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
این پست رو باز کردم فکر کردم واقعا جایی کارگر میخوان.روحانی رای اورده خدا به خیر کنه.به گدایی نیفتیم خوبه.علی برکت الله