غیاثی: انتظار طلا از حدادی نداشتیم/بانوان کم تجربه دو و میدانی عملکرد قابل قبولی داشتند

سخنگوی سازمان تیم های ملی دو و میدانی کشورمان گفت: با توجه به اینکه احسان حدادی 2 عمل جراحی سنگین را پشت سر گذاشته احتمال می دادیم نتواند در باکو مدال طلا بگیرد.

تیمور غیاثی در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جواندر مورد نتایج ورزشکاران کشورمان در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی اظهار داشت: از روز اول پیش بینی کرده بودیم که نمایندگان دختر کشورمان نمی توانند نتایج مطلوبی را در این مسابقات کسب کنند. مطمئنا اگر بانوان بیشتری به این رقابت ها اعزام می کردیم، نتایج بدتری نصیب کاروان دو و میدانی کشورمان در باکو می شد.
 
وی افزود: سحر ضیایی و امینه کشیری با اینکه کم و سن سال بودند و پیش بینی کسب مدال از آنها نمی رفت اما همگان را شگفت زده کردند و به مدال های نقره و برنز رسیدند. در مجموع عملکرد سحر ضیایی و امینه کشیری به مراتب بهتر از سپیده توکلی و فرزانه فصیحی بود.
 
غیاثی در ادامه درمورد اعزام فصیحی به مسابقات بازی های همبستگی کشورهای اسلامی گفت: طبق اعضای کمیته فنی فدراسیون دو و میدانی تصمیم داشتیم با اعزام فصیحی به این رقابت ها او را برای مسابقات پیش رو محک بزنیم که متاسفانه آن چنان که باید نتوانست نتایج خوبی کسب کند و با این رویه ای که در پیش گرفته بعید است بتواند در مسابقات قهرمانی آسیا هندوستان کار خاصی را انجام دهد.
 
سخنگوی سازمان تیم های ملی در مورد نتایج ضعیف توکلی در ماده پرش ارتفاع بازی های کشورهای اسلامی تصریح کرد: با توجه به این که ماده هفتگانه در بازی های کشورهای اسلامی وجود نداشت و سپیده توکلی هم رکورددار ماده پرش ارتفاع کشورمان بود اما مجبور شدیم وی را به این رقابت ها بفرستیم. تا شاید مانند گذشته باز هم بتواند در پرش ارتفاع نتایج مفیدی را بدست آورد ولی متاسفانه به هیچ عنوان نتوانست انتظارات را برآورده کند.
 
وی درباره احسان حدادی گفت: با توجه به اینکه حدادی 2 عمل جراحی سنگین روی پایش انجام داده بود، می توانستیم پیش بینی کنیم که وی نتواند رکوردهای گذشته خود را تکرار کند. این نوید را از این جا به مردم کشورمان می دهم که اگر باز هم دچار مصدومیت نشود می تواند در مسابقات آسیایی هندوستان طلای ارزشمندی را برای کشورمان بدست آورد.
 
پیشکسوت دو و میدانی در مورد عملکرد ضعیف تفتیان در فینال دوی 100 متر بازی های کشورهای اسلامی اذعان کرد:تفتیان در مراحل مقدماتی تا فینال نتوانست رکوردهای چندان خوبی را به ثبت برساند و پس از ناکامی این ورزشکار در بدست آوردن کسب مدال ما به او اعلام کردیم که خوب نیست شرکت در مسابقات المپیک را فدای رقابت هایی مانند قهرمانی آسیا کند.این ورزشکار تاکنون در مسابقات فضای آزاد قهرمانی آسیا نتوانسته مقام قابل توجهی را کسب کند و از همه بدتر این که این ورزشکار با مصدومیت مواجه است و از تفتیان خواستیم پس از پایان مسابقات به کشور بازگردد تا اگر خدای نکرده دچار آسیب دیدگی شدید است کارهای درمانی خود را در ایران زیر نظر اشکان اردیبهشت مسئول کمیته پزشکی فدراسیون پیگیری کند.متاسفانه از زمانی که رمضان زاده از مربیگری تفتیان کناره گیری کرده تاکنون او نتوانسته به عنوان قابل توجهی در مسابقات رسمی دست پیدا کند.همچنین از نظر من اوتانون گای مربی اختصاصی تفتیان به هیچ وجه کارآیی لازم را برای این ورزشکار نداشته است.
 
سخنگوی سازمان تیم های ملی در مورد عملکرد قنبرزاده،رضا مقدم و علی خدیور در این رقابت ها گفت:از اینکه قنبرزاده توانست با رکورد 2:24 به مدال برنز برسد بسیار خوشحالم و مطمئنم در مسابقات قهرمانی آسیا هم می تواند مدال خوشرنگ تری را برای کشورمان کسب کند. رضا مقدم هم با این که نزدیک به 70 متر پرتاب کرد ولی در مجموع عملکردش رضایت بخش بود.خدیور هم توانست با کسب مدال با ارزش برنز سطح توقعات اهالی دو و میدانی را بر آورده کند و با این رویه ای که در این یک سال اخیر در پیش گرفته به طور حتم می تواند در هندوستان رکوردهای بهتری را به ثبت برساند.
 
غیاثی در پایان اظهار داشت: باید بگویم سعی داریم تیم قدرتمندی را روانه مسابقات آسیایی هندوستان کنیم و اگر ورزشکاران کشورمان نتوانند فیلترهای مطلوب فدراسیون را بدست آورند نباید زیاد به حضور در هندوستان امیدوار باشند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار