بجنورد؛

برنامه سازی انتخاباتی در شبکه استانی اترک

شبکه استانی اترک 200ساعت ویژه برنامه انتخاباتی برگزار کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبجنورد؛ امیر هوشنگ آذردشتی مدیرکل صدا و سیمای خراسان شمالی گفت: ویژه برنامه های انتخابات در سه مرحله تبیینی، تشریحی و تهییجی و در قالب 93 ساعت برنامه رادیویی و 102ساعت برنامه تلویزیونی، تولید و پخش شد.

وی افزود: روزهای 28 و 29 اردیبهشت، بخش خبر شبکه اترک با شبکه خبر در مجموع 60 دقیقه ارتباط برقرار کرد و در روز انتخابات نیز 430 دقیقه ارتباط مستقیم تلویزیونی و رادیویی خبری با استودیوهای استانداری و مسجد انقلاب برقرار شد.

امیر هوشنگ آذردشتی اظهار کرد: ارتباط با رادیوهای سراسری، مراکز استان های صداوسیما و ارتباط با گزارشگران استان و شهرستان ها نیز به 240دقیقه رسید.

وی افزود: رو به فردا ، حماسه همدلی ، صبح اترک ، صدای روستا ، دنگه کرمانج و ایشق گجه لر از برنامه های شاخص رادیوی استانی و من رای میدهم ، کولاک (ویژه رای اولی ها)، تجلی حضور ، پرسمان ، سلام آبادی ، آیدنلق و مزگین، از برنامه های ویژه سیمای خراسان شمالی بود.

آذردشتی به تولید دو اثر فاخر موسیقایی ویژه انتخابات در واحد شعر و موسیقی اترک اشاره کرد و افزود : ایران افسانه زمان و ایران جاوید، به گویش های مختلف، مورد توجه شبکه های سراسری و استانی صدا و سیما نیز قرار گرفت.

مدیرکل صدا و سیمای شبکه اترک گفت: روز انتخابات نیز 13ساعت برنامه از ساعت هفت صبح تا ساعت 24 در رادیو و تلویزیون تولید و پخش شد که ارتباط زنده از دو نقطه بجنورد و 8 شهر دیگر استان به علاوه گزارش های تولیدی از شهرهای کوچکتر و روستاها، از جمله این برنامه ها بود.

آذردشتی افزود: سیمای اترک 115 دقیقه با شبکه های سراسری، ارتباط مستقیم برقرار کرد و 40 ارتباط مستقیم نیز با واحد سیار مستقر در مسجد انقلاب و 18 ارتباط با استودیوی مستقر در ستاد انتخابات استان برقرار شد.

وی، همچنین از انجام 33 نظرسنجی در این مدت، شامل 23نظرسنجی در شهر بجنورد، 5نظرسنجی در دیگر شهرها و 5نظرسنجی در روستاهای استان خبر داد.

آذردشتی استفاده از قالبهای جدید و جذاب و کوتاه برنامه سازی، برنامه های ترکیبی نمایشی حتی طنز نمایشی انتخابات، استفاده از انواع گویش های بومی و محلی کرمانجی، ترکی، ترکمنی و تاتی، استفاده از فضاهای مجازی و ظرفیت باشگاه مخاطبان رسانه، استفاده از قابلیت های رادیونما برای برگزاری مسابقه پر استقبال عکس انتخابات، استفاده از بیانات بزرگان نظام همراه با گرافیگ متحرک و جذابیت های تصویری در فواصل برنامه ها، حضور تریبون آزاد در روستاها و شهرهای کوچکتر استان را از ابتکارات ویژه شبکه اترک برای این دوره از انتخابات برشمرد.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۷:۳۷ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
چی بگیم خدا کنه