افتخاری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

دولت دوازدهم از ظرفیت جوانان در کابینه استفاده کند

عضو شورای مرکزی مجمع نمایندگان ادوار گفت: متاسفانه دولت یازدهم از ظرفیت جوانان در کابینه خود بهره نبرد لذا در این دوره ضروری است تا رویه قبل را تغییر دهد.

//////"لاله افتخاری" عضو شورای مرکزی مجمع نمایندگان ادوار در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرامون ضرورت جوان‌گرایی و استفاده از ظرفیت آنان در دولت دوازدهم، اظهار داشت: در طول دوران حیات طیبه پیامبر گرامی اسلام شاهد این بودیم که ایشان مسئولیت‌های بزرگ از جمله فرماندهی جنگ را به جوانان واگذار می‌کردند که این مسئله حاکی از اعتماد ایشان به ظرفیت جوانان داشت.
 
وی ادامه داد: حکومت‌ها، با تکیه بر نیروی جوانان و وطن دوستی آنان برای حفظ و حراست از سرزمین و در جهت امنیت کشور برنامه‌ریزی می‌کنند.
 
عضو حزب موتلفه اسلامی افزود: دولت دوازدهم برای کارآمدی و پویایی بیشتر باید از ظرفیت‌های جوانان در اداره کشور استفاده کند چرا که جوانان خوش فکر، انقلابی و مدیر و مدبر در کشور کم نداریم.
 
افتخاری با تاکید بر اینکه استعداد جوانان ایرانی بی نظیر و حتی کم نظیر است، خاطر نشان کرد: متاسفانه دولت یازدهم از ظرفیت جوانان در کابینه خود بهره نبرد لذا در این دوره ضروری است تا رویه قبل را تغییر دهد و در کنار مدیران کارکشته و باتجربه از جوان‌ترها هم استفاده کند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار