در پی پیروزی ملت ایران در انتخابات صادر شد؛

پیام تبریک مسئول بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان به دانشجویان و دانشگاهیان

مسئول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان طی پیامی پیروزی ملت ایران در انتخابات را به جوانان انقلابی، دانشجویان و دانشگاهیان تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،کیخا مسئول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان طی پیامی پیروزی ملت ایران در انتخابات را به جوانان انقلابی، دانشجویان و دانشگاهیان تبریک گفت.
 
 متن پیام به این شرح است:
 
 بی‌شک انقلاب اسلامی با تکیه بر اصل نه شرقی و نه غربی و پیاده کردن مردم‌سالاری دینی ظهور و بروز یافت و در طول قریب به چهل سال، سرمنشأ تحولات گوناگون منطقه‌ای و جهانی شد.
 
ملت بصیر ایران با خلق حماسه‌ای از جنس حضور روزی دیگر از تاریخ یعنی ۲۹ اردیبهشت ماه ۹۶ را ماندگار کردند؛ روزی که عزم و اراده بیش از ۷۰ درصدی دلسوزان نظام جمهوری اسلامی چشم شیطانی دشمنان را از حدقه بیرون کشاند و ملل آزاده جهان را به غبطه واداشت.
 
به فرموده رهبر معظم انقلاب «پیروز انتخابات، مردم ایران هستند» و این حماسه به جناح و حزب خاصی تعلق ندارد؛ لذا اکنون که زمان رقابت به پایان رسیده است، باید دوشادوش یکدیگر برای اعتلای گفتمان انقلاب اسلامی و خروج کشور از ورطه مشکلات کوشید.

اینجانب ضمن تبریک به منتخب مردم، از حضور پرشور و بانشاط جوانان انقلابی، دانشجویان و دانشگاهیان در خلق حماسه سیاسی سال ۹۶ کمال تشکر و قدردانی را دارم و تأکید می‌کنم که همچون گذشته با حفظ روحیه مطالبه‌گری خود در راستای عمل به منویات رهبری معظم بویژه «تحقق اقتصاد مقاومتی» زمینه سربلندی نظام مقدس‌مان را فراهم کنند.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار