رشت؛

برگزاری نمایشگاه مشترک ایران و روسیه در منطقه آزاد انزلی

اولین نمایشگاه مشترک ایران و روسیه در منطقه آزاد انزلی برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری توسعه انزلی با اعلام این خبر گفت: نمایشگاه مشترک ایران و روسیه در مرکز نمایشگاه ها و همایش های بین المللی منطقه آزاد انزلی برگزار می شود.
 
سیاوش امینی با بیان اینکه این نمایشگاه از ۲ تا ۴ خرداد ماه ۹۶ برگزار می شود افزود: در نخستین نمایشگاه مشترک شرکتهای روسی و ایرانی بیش از ۴۰ شرکت روس و بیش از ۵۰ شرکت ایرانی محصولات تولیدی خود را عرضه می کنند.
 
وی با اشاره به اینکه شرکت های دانش بنیان، شرکت های فعال در بخش کشاورزی و فرآوری محصولات کشاورزی، واحدهای تولیدی صنایع سبک و سنگین آخرین تولیدات خود را به نمایش می گذارند گفت:در این نمایشگاه شرکت های منتخبی از استانهای جنوبی روسیه و شرکت های ایرانی از استانهای گیلان، مازندران، گلستان و چند استان دیگر حضور دارند.
 
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری توسعه انزلی با بیان اینکه نمایشگاه مشترک ایران و روسیه با همکاری اتاق بازرگانی گیلان و اتاق مشترک ایران و روسیه برگزار می شود، تصریح کرد: برگزاری چنین نمایشگاهی با توجه به مزایا و معافیت های منطقه آزاد انزلی برای سرمایه گذاران خارجی و زیرساخت های ایجاد شده ای همچون مجتمع بندری کاسپین می تواند زمینه توسعه مراودات دوجانبه طرفین را فراهم کند.
 
 
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.