ساوه؛

تهدیدات توخالی نشانه ناتوانی آمریکا در مقابل ملت ایران است

معاون بازرسی حوزه مرکزی ستاد مشترک سپاه گفت:تهدیدات توخالی آمریکا نشانه ناتوانی آنها در مقابل روحیه ایثار و شهادت ملت ایران است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛سردار میرجانی معاون بازرسی حوزه مرکزی ستاد مشترک سپاه در مراسم گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر و یادبود شهدای عملیات بیت‌المقدس در شهرستان ساوه گفت:ملت ایران از تهدیدات دشمن هراسی ندارد و تهدیدات توخالی آمریکا نشانگر اضمحلال و ناتوانی آنها در مقابل روحیه ایثار و شهادت ملت است.

  سردار محمد میرجانی افزود: امروز اگر رئیس جمهور آمریکا با حضور در عربستان می‌خواهد تهدیدات خود علیه نظام اسلامی را در خاورمیانه و در کشور عربستان ادامه دهد به سبب واهمه و ترس از روحیه مقاومت و ایثارگری ملت ایران است.

وی اضافه کرد :  ملت ایران هیچ‌گاه از تهدیدات دشمنان، هراسی نداشته و ندارد و همواره ایستاده  است و در دفاع از آرمان‌های نظام اسلامی و رهبری ذره‌ای تردید نداردو امروز قدرت بازدارندگی ایران اسلامی زبانزد عام و خاص است.

معاون بازرسی حوزه مرکزی ستاد مشترک سپاه با اشاره به سوم خرداد و سالروز فتح خرمشهر گفت: در سایه رشادت‌های رزمندگان اسلام بود که در  عملیات بیت المقدس 19 هزار عراقی به اسارت ایران درآمده و 17 هزار کشته و زخمی حاصل شکست عراقی‌ها بود و غنائم بسیاری نیز به‌دست آمد.

انتهای پیام/ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.