زاهدان؛

پذیرش بیمارخارجی در دو بیمارستان سیستان وبلوچستان

پذیرش بیمارخارجی در دو بیمارستان سیستان وبلوچستان انجام می شود.

پذیرش بیمارخارجی در دو بیمارستان سیستان وبوچستانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،مسئول گردشگری سلامت معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: تا کنون مجوز پذیرش بیمار خارجی را در دو بیمارستان امام علی (ع) چابهار و چشم پزشکی الزهرا(س) زاهدان را گرفته ایم.
 
سید رفیع حسینی افزود: امکانات مورد نیاز و مقدمات اخذ مجوز پذیرش توریسم سلامت در  3 بیمارستان دیگر نیز در سال جاری فراهم خواهد شد.
 
در بیمارستان مرزی میرجاوه نیز با توجه به وجود مرز مشترک با پاکستان امکان پذیرش بیمار خارجی وجود دارد که پس از صدور مجوزها از جانب وزارت بهداشت، در این راستا اقدام خواهد شد.
 
حسینی گفت: وجود مراکز درمانی پیشرفته در زمینه های تخصصی در کنار کمبود امکانات بهداشتی و درمانی در کشورهای همجوار بخشی از زیر ساختهای لازم برای توسعه صنعتی گردشگری سلامت در استان هستند.
 
مسئول گردشگری سلامت معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در ادامه افزود: این استان به دلیل هم مرزی با دو کشور خارجی و ورود همه ساله هزاران گردشگری خارجی در زمینه توریسم درمانی یکی از استانهای مطرح در این زمینه به شمار می رود.
 
وی خاطرنشان کرد: حرکت و گام های خوبی در زمینه توجه به گردشگری سلامت در استان آغاز شده است.
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار