ابراهیمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

باید آوازه سند افتخار هشت ساله دفاع مقدس را به گوش آیندگان برسانیم

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: وظیفه نظام آموزشی این است که فرهنگ ایثار و شهادت را در کتاب‌های درسی بگنجاند زیرا انجام چنین اقداماتی به تدریج موجب حفظ روحیه انقلابی در کشور می‌شود.

علی ابراهیمی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون فرمایش مقام معظم رهبری در ارتباط با حفظ ارزش‌های ایثار و دفاع مقدس اظهار داشت: ما دارای یک سند افتخار به نام هشت سال دفاع مقدس هستیم و این افتخار مهم را باید به گوش آیندگان و فرزندانمان برسانیم که آنها نیز این رسالت را به نسل‌های بعد منتقل کنند.

وی افزود: تمامی کشورهای دنیا چنانچه حماسه‌ای بزرگ مانند دفاع مقدس  داشته باشند سعی می‌کنند که آن را به نسل‌های بعد انتقال دهند که روحیه مقاومت و ایثار در جوامع آنها حفظ شود.

ابراهیمی بیان داشت: راه‌های مختلفی برای تقویت فرهنگ شهادت و ایثار وجود دارد به عنوان مثال رسانه‌ها، کتاب‌‌ها و مستندهایی که صدا و سیما درباره دفاع مقدس می‌سازد، می‌تواند نقش مهمی را در ترویج این فرهنگ غنی ایفا کند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: وظیفه نظام آموزشی این است که فرهنگ ایثار و شهادت را در کتاب‌های درسی بگنجاند زیرا انجام چنین اقداماتی به تدریج موجب حفظ روحیه انقلابی در کشور می‌شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار