کرمانشاه؛

6ورزشکارکرمانشاهی خود را برای حضور درالمپیک ناشنوایان آماده می کنند.

6 ورزشکار کرمانشاهی با حضور در تیم های کاراته و تکواندو نانشوایان ایران خود را برای حضور در مسابقات المپیک نانشوایان آماده می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛رئیس هیات ورزش های ناشنوایان استان کرمانشاه گفت: 6 ورزشکار کرمانشاهی با حضور در تیم های کاراته و تکواندو نانشوایان ایران خود را برای حضور در مسابقات المپیک نانشوایان آماده می کنند.


هرمز نوروزی نژاد با بیان اینکه چهار نفر به تیم کاراته و 2 نفر به تیم تکواندو دعوت شده اند، ادامه داد: ناهید امیری، آرزو قادری، پروین یاره و بیتا جواهری به اردوی تیم ملی کاراته و سارا کرمی و زهرا بهنیافر به اردوی تیم ملی تکواندو ناشنوایان کشورمان دعوت شده اند.


نوروزی نژاد در خصوص اردوی تیم ملی کاراته بانوان ایران خاطرنشان کرد: پنجمین مرحله تمرینات تیم ملی از دوم خرداد آغاز و تا پانزدهم همین ماه ادامه پیدا می کند.


وی با اعلام اینکه در این اردو 20 ورزشکار از جمله چهار بانوی کاراته کا کرمانشاهی نیز حضور دارند، خاطرنشان کرد: هدایت بانوان کاراته کا ناشنوای تیم ایران بر عهده مریم مشیری از مربیان سازنده کرمانشاهی است که خود از قهرمانان سابق کاراته جهان است.

تیم های کاراته و تکواندو ناشنوای ایران خود را برای حضور در بیست و سومین دوره المپیک تابستانی 2017 ناشنوایان که اواخر تیر امسال در کشور ترکیه برگزار می شود، آماده می کنند.

 

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.