کرمانشاه؛

برگزاری جشن گلریزان آزادسازی زندانیان

جشن گلریزان آزادسازی زندانیان با همکاری صداوسیمای کرمانشاه برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ منصور بیگلری مدیرکل زندان های استان کرمانشاه گفت: جشن گلریزان ویژه آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد با همکاری صداوسیمای مرکز کرمانشاه برگزار می شود.

منصور بیگلری در دیداری با مدیرکل صداوسیمای کرمانشاه، ضرورت جذب مشارکت بیش از پیش خیرین برای کمک به آزادی زندانیان و محکومان جرایم غیرعمد و غیرکلاهبرداری را مورد تاکید قرار داد.

وی نقش رسانه ملی در نشر فرهنگ حسنه کمک به آزادسازی زندانیان و رفع مشکلات معیشتی خانواده زندانیان بی بضاعت از طریق جذب حمایت های خیران و نیکوکاران را مهم و رویکردی موثر بر کاهش آسیب های اجتماعی توصیف کرد.

عضو شورای قضایی استان کرمانشاه همچنین در بخش دیگری از سخنان خود لازمه پیشگیری از وقوع جرم در جامعه را توجه و رسیدگی به خانواده آسیب پذیر زندانیان دانست و معرفی فعالیت های ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و انجمن حمایت از زندانیان با کمک صدا وسیما را ضروری خواند.

وی بخاطرنشان کرد: امسال جشن گلریزان ویژه کمک به آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد در نیمه اول ماه مبارک رمضان با پوشش تلویزیونی صدا وسیمای استان برگزار خواهد شد.

مدیرکل صداوسیمای کرمانشاه هم در ادامه این نشست اظهار کرد: اطلاع رسانی از وضعیت معیشتی خانواده محکومانجرایم غیرعمد و زندانیان نیازمند در ایام ماه مبارک رمضان و دیگر مناسبت های مذهبی بر ایجاد فرهنگ عمومی جذب کمک و مشارکت خیران موثر است.

رضا رحیمی خاطرنشان کرد: کمک به رفع گرفتاری محرومان جامعه سنت حسنه مردم نوع دوست کرمانشاه است که از دیر باز مورد توجه بوده و امسال هم صدا وسیمای مرکز استان با استفاده از همه ظرفیت های موجود آماده همکاری در برگزاری جشن گلریزان ویژه آزادسازی زندانیان نیازمند می باشد.

وی یادآور شد: برنامه سازی در حوزه فعالیت های ستاد دیه و انجمن حمایت از زندانیان با هدف آگاهی بخشی به اقشار مختلف جامعه نیازمند تدوین شیوه نامه کاربردی با محوریت استفاده از ظرفیت های رسانه ای در مراکز وابسته به اداره کل زندان ها است.

 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.