لرستان؛

اجرای 6 طرح آبخیزداری با 18 میلیارد ریال اعتبار در لرستان

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان از اجرای 6 طرح سنگی ملاتی و خاکی با همکاری بسیج سازندگی در شهرهای استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ نجفی گفت: سال گذشته در راستای اقتصاد مقاومتی از محل اعتبارات ملی ۱۱ طرح آبخیزداری در استان با اعتبار 4 میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان مصوب شد. همچنین از محل ماده 12 اعتبارات حوادث 3 میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برای این طرح‌ها در نظر گرفته شده بود که تخصیص داده نشد.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان با بیان اینکه احداث بند سنگی ملاتی با حجم ۱۳۵۰ متر مکعب و اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان و حجم مخزن ۴۰۰۰ میلی متر مکعب در شهرستان ازنا انجام شده است، افزود: همچنین احداث بند سنگی ملاتی در چگنی با حجم ۲۰۰۰ متر مکعب و با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان انجام شده است.

وی گفت: احداث بند سنگی ملاتی خرم‌آباد با حجم ۶۰ هزار مترمکعب و با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان، احداث بند سنگی ملاتی کوهدشت با حجم ۱۳۵۰ متر مکعب و با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان، عملیات سنگی ملاتی دورود با حجم ۲۵۰۰ متر مکعب و با اعتبار ۳۰۰میلیون تومان، عملیات سنگی ملاتی شهرستان الشتر با حجم ۱۳۵۰ متر مکعب و ۲۰۰میلیون تومان اعتبار، عملیات سنگی ملاتی شهرستان پلدختر در 1350 متر‌مکعب و با‌اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان، عملیات سنگی ملاتی الیگودرز با حجم ۱۳۵۰ مترمکعب و با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان، عملیات سنگی ملاتی دلفان با حجم ۲۳۵۰ متر‌مکعب و ۳۵۰ میلیون تومان اعتبار و عملیات سنگی ملاتی بروجرد در 1000 مترمکعب با ۱۵۰ میلیون تومان اعتبار در حال اجرا و یا اجرا شدن هستند و این طرح‌ها از نوع آبخیزداری ملی است.

نجفی افزود: طرح احداث بندهای سنگی ملاتی و خاکی در الیگودرز‌، خرم آباد، الشتر، پلدختر و خرم‌آباد با انعقاد قراردادی با بسیج سازندگی و با یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار در حال اجراست.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار