پشت پرده محرومیت فروزان چیست؟

باوجودیکه حکم محرومیت محسن فروزان از سوی مهدی تاج به تعلیق درآمد اما سوال های بسیاری در مورد دلایل پشت پرده محرومیت وی همچنان مطرح است.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛، محسن فروزان دروازه بان فصل گذشته تیم فوتبال صبا قم هفته پیش با حکم  کمیته اخلاق، 3 ماه از حضور در میدان های فوتبال محروم شد. البته مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال بلافاصله پس از صدور این حکم، محرومیت فروزان را به حالت تعلیق درآورد.
 
شنیده می شود اختلاف محسن فروزان با یکی از اعضای کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال سبب شده تا وی برای دومین سال متوالی در فصل نقل و انتقالات، تنبیه شود. برخی اخبار در گوشی حکایت می کند که این عضو کمیته اخلاق علاقه عجیبی دارد تا فروزان با محروم شدن نتواند در بازار نقل و انتقالات با تیمی لیگ برتری قرارداد ببندد.

 به همین دلیل دروازه بان سابق استقلال و تراکتورسازی با وجود چند پیشنهاد خوب در نقل و انتقالات لیگ شانزدهم به اجبار سر  از تیم دسته اولی خونه به خونه بابل درآورد. 

اینها گمانه زنی ها و شنیده های غیر رسمی در این باره است اما هنوز محسن فروزان و کمیته اخلاق در مورد اختلاف شخصی صحبت رسمی نداشته اند.

با توجه به اینکه دلایل محرومیت محسن فروزان که البته اتفاق جدیدی هم نبوده از سوی مسئولان کمیته اخلاق بدون دعوت از وی به این کمیته، و ناگهان در پایان رقابت های لیگ برتر و درست در زمان نقل و انتقالات مطرح شده است، آیا اختلافات شخصی در جریمه این دروازه بان  تاثیر داشته است؟ هرچند مهدی تاج ریاست فدراسیون فوتبال با هوشمندانه عمل کرد و رای صادره را به تعلیق درآورد تا بازیکنان فوتبال کشورمان بنا بر دلایل نامعلوم  و شک برانگیز لذت به میدان رفتن در لیگ برتر فوتبال را از دست ندهند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار