جام باشگاه‌های والیبال زنان آسیا – قزاقستان

دختران ایران به مصاف چین می‌روند/ بانک سرمایه یک گام تا نیمه‌نهایی

تیم والیبال دختران بانک سرمایه ایران در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام باشگاه‌های آسیا به مصاف تیمی از کشور چین می‌روند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، چهارمین روز از هجدهمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی جام باشگاه‌های زنان آسیا، امروز با برگزاری 4 دیدار پیگیری خواهد شد. 

در این روز از رقابت‌ها 8 تیم حاضر در مسابقات که پیش از این در مرحله نخست گروهی و در چارچوب 2 گروه با هم دیدار کرده بودند، به میدان خواهند رفت. این تیم‌ها روز گذشته (یکشنبه) استراحت کرده‌اند و امروز باید با هم دیدار کنند.

تیم دختران بانک سرمایه ایران که از 3 دیدار مرحله گروهی خود 2 شکست و یک پیروزی بدست آورده بود ، امروز از ساعت 16 و 30 به وقت محلی و 14 و 30 به وقت ایران به مصاف تیمی از کشور چین می‌روند.

تیم‌هایی که در این روز از رقابت‌ها به پیروزی دست پیدا کنند راهی مرحله نیمه‌نهایی شده و به جمع 4 تیم برتر مسابقات راه پیدا می‌کنند و تیم‌های بازنده باید برای مقام پنجم تا هشتمی با هم دیدار کنند.

**برنامه روز چهارم و مرحله یک چهارم جام باشگاه‌های زنان آسیا به شرح زیر است:

11:30 (به وقت محلی) : هيساميتسو ژاپن  -  تايور پاور چين

15 ( به وقت محلی): چونبوري تايلند -  باربيسكو فيليپين

16:30 (به وقت محلی) : بانک سرمایه ایران- تيانجين چين  

19 (به وقت محلی) : آلتاي قزاقستان - ويتين بانك ويتنام

هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا از چهارم تا دهم خردادماه در شهر «اوسکمن گورسک» کشور قزاقستان در حال پیگیری است. در این رقابت‌ها 8 تیم شرکت کردند و تیم والیبال بانوان بانک سرمایه که در سال 95 عنوان قهرمانی لیگ برتر بانوان کشورمان را به دست آورد، به عنوان نماینده ایران در این رقابت‌ها شرکت کرده است.
 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار