کرمانشاه؛

تابستان فرصتی برای غنی سازی اوقات فراغت کودکان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: با دعوت از خانواده‌ها و اعضای کودک و نوجوان، برنامه‌های تابستانی مراکز کانون به آنها معرفی می شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛رضا موزونی اظهار کرد: با نزدیک شدن به فصل تابستان و حضور خانواده‌ها برای ثبت نام کودکان و نوجوانان، مراکز کانون با دعوت از خانواده ها و اعضای جدید، به معرفی فعالیت های تابستانی خود می‌پردازند.

موزونی با بیان اینکه تابستان امسال ویژه برنامه های متنوعی برای کودکان و نوجوانان در کلیه مراکز کانون استان پیش بینی شده، افزود: علاوه بر اجرای برنامه های جاری در مراکز کانون، ویژه برنامه هایی نظیر "عروسک سازی"، "انیمیشن سازی"، "داستان نویسی"، "شعر سرایی" و... در قالب کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی  پیش بینی شده است تا کودکان و نوجوانانی که در این زمینه ها استعداد دارند، با طی کردن اصول مناسب ادبی و هنری و همچنین فراگیری مطالب علمی از رشد مناسبی برخوردار شوند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی خانواده‌ها برای غنی سازی اوقات فراغت فرزندانشان اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های اینچنینی از به بطالت گذشتن اوقات فراغت تابستان کودکان و نوجوانان جلوگیری خواهد کرد.

موزونی تاکید کرد: اوقات فراغت تابستان فرصت خوبی برای آموزش مهارت های مختلف به کودکان و نوجوانان بوده و آنها را آماده حضور در اجتماع خواهد کرد.

 
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار