یاسوج؛

کارگاه آموزشی ادغام ایدز در نظام سلامت

مسئول مرکز مشاوره بیماری های رفتاری بویراحمد گفت:کارگاه آموزشی ادغام ایدز در نظام سلامت با حضور 70 نفر در ستاد مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛  مسئول مرکز مشاوره بیماریهای رفتاری شهرستان بویراحمد، گفت: کارگاه آموزشی ادغام ایدز در نظام سلامت ویژه گروه اول از پرسنل بهداشتی با شرکت 70 نفر از مراقبین سلامت، ماماها، کاردان ها و کارشناسان بهداشت عمومی و بهداشت روان، پرسنل بهداشت زندان مرکزی و کانون اصلاح و تربیت، در ستاد مرکز بهداشت بویراحمد، برگزار شد. 

حسن تقی زاده افزود: هدف از برگزاری این کارگاه، آموزش کارکنان بهداشت با رویکرد نوین آموزش اچ آی وی است تا بتوانند به شکل بهتر و مؤثرتری به مراجعه کنندگانی که می خواهند از وضعیت ابتلای خود به اچ آی وی مطلع شوند، کمک کنند.

وی با بیان اینکه این کارگاه آموزشی در دو روز برگزار شد ادامه داد: مدعوین اصول مشاوره در نحوه برقراری یک ارتباط مؤثر با مراجعه کننده، در خصوص 5 خدمتی که باید توسط آنان در پایگاه ها و مراکز بهداشتی انجام گیرد، آموزش های لازم را کسب کردند.

مسئول مرکز مشاوره بیماریهای رفتاری شهرستان بویراحمد، گفت: آموزش اچ آی وی، توصیه به انجام تست، چگونگی انجام تست، چگونگی اعلام نتیجه آزمایش به فرد و نحوه ارجاع و پیگیری موارد با نتیجه مثبت، از 5 خدمتی است که به شرکت کنندگان ارائه شد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.