اصفهان؛

منفی بودن آزمایش یک نفر از مبتلایان به تب کنگو در شاهین شهر

رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: پاسخ آزمایش یکی از افراد مشکوک به تب کنگو منفی اعلام شده است و فرد مورد نظر ویروس ندارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،دکتر غلامرضا اصغری افزود: متاسفانه خبری که در این رابطه توسط یک خبرگزاری ها منتشر شده مبنی بر  یک مورد مشکوک به بیماری تب کنگو در شاهین‌شهر، صحت ندارد.

وی ادامه داد: متاسفانه این خبر به نقل از رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان مذکور منتشر شده است؛ درحالیکه دامپزشکی فقط در مورد دام و ماکیان می‌تواند اظهارنظر کند و چنین اظهار نظر و نحوه اطلاع رسانی نه تنها مفید فایده نیست بلکه موجب تشویش اذهان عمومی و نگرانی نابجای اجتماعی می شود ، بخصوص که اصل خبر صحت ندارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بیان کرد: وضعیت جسمانی یکی از بیماران مبتلا به تب کنگو بهبود یافته و وی خوشبختانه با حال عمومی خوب از بیمارستان مرخص شده است .

وی در پایان از رسانه ها خواست در این زمینه تنها اخبار را از مجاری معتبر و مطلع و ذیصلاح پیگیری و رسالت و هدف اطلاع رسانی را فدای تسریع و تعجیل در اینکار نکنند.

وی خاطرنشان کرد: افرادی که مبتلا بودند بستری و تحت درمان هستند و وضعیت جسمانی‌شان رو به بهبود است و فعلا از این بابت نگرانی جدی در استان مشاهده نمی‌شود.

 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.