آمادگی کلیه جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی کردستان در مسیر تردد زائرین اربعین حسینی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: کلیه جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی این منطقه که در مسیر تردد زائرین اربعین حسینی در آمادگی کامل قرار دارند.

آمادگی کلیه جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی کردستان در مسیر تردد زائرین اربعین حسینی به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، فریدون یاسمی از آمادگی کلیه جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی این منطقه که در مسیر تردد زائرین اربعین حسینی قرار دارند، خبرداد و گفت:این منطقه به عنوان منطقه معین آمادگی کافی و لازم را برای ارائه خدمت‌رسانی به زائرین اربعین که در مسیر‌های "سقز، دیواندره"، "سنندج، کامیاران، کرمانشاه" و " زنجان، بیجار" تردد دارند را دارد.

وی افزود:با تمامی روسای نواحی و مالکین جایگاه‌های عرضه نیز هماهنگی‌های لازم انجام شده است تا نسبت به تامین و توزیع مطلوب سوخت این جایگاه‌ها که درمسیر زائرین قرارد دارند، اقدام نمایند.

یاسمی با اشاره به بازدید بازرسان این شرکت برای کنترل کمی و کیفی وضعیت سوخت‌رسانی جایگاه‌های عرضه و برگزاری جلسه با مالکین مجاری عرضه منطقه افزود: ۱۲ اکیپ بازرسی شرکت تمهیدات و بررسی‌های لازم، در راستای ارائه خدمات شایسته و تامین به موقع سوخت جایگاه‌ها را مورد تاکید قرار داده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان اعلام کرد: این اکیپ‌هاکارت‌های اضطراری نیز برای سوخت‌گیری مطمئن و بدون مشکل اتوبوس‌های زائرین در اختیار جایگاه‌داران قرار می‌دهند.

یاسمی در ادامه به هماهنگی‌های صورت گرفته با ستاد اقامه نماز استان برای هماهنگی و اطلاع‌رسانی کامل به زائرین سید و سالار شهیدان اشاره و بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از نمازخانه‌های کلیه جایگاه‌های بین راهی بازدید و نسبت به رفع نواقص موجود اقدام لازم صورت گرفته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان همچنین به نصب برچسب شماره تلفن‌های پاسخگویی منطقه، سامانه ۰۹۶۲۷ و کشیک منطقه در مجاری عرضه برای دریافت نظرات و انعکاس بروز مشکلات احتمالی در جایگاه‌های سوخت استان اشاره کرد و افزود: خدمت‌رسانی به زائرین اربعین حسینی مایه افتخار و عزت ما است و امیدواریم امسال نیز همچون سال‌های گذشته، سوخت رسانی به زائرین اربعین حسینی به صورت روان و بی‌دغدغه انجام شود.

انتهای پیام/م

خدمت‌رسانی جایگاه‌های عرضه نفتی به زائران اربعین حسینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.