وضعیت ریگان بحرانی است/ 32 روزه‌دار راهی مراکز درمانی شدند

فرماندار ریگان گفت: بر اثر غلظت ریزگردها در شهرستان ریگان وضعیت آن بحرانی است و تاکنون 32 روزه‌دار راهی مراکز درمانی شدند.

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،امین باقری اظهار داشت: ریزگردها که از حوالی صبح امروز در آسمان شهر ریگان پدیدار شده، مشکلات تنفسی برای شهروندان به وجود آورده است.
 
وی بیان داشت: ریزگردها همچنین موجب کندی عبور و مرور در محور ترانزیتی ریگان - چابهار شده است، بنابراین باید رانندگان در این مسیر با احتیاط رانندگی کنند.
 
باقری تصریح کرد: به دلیل شدت غلظت ریزگردها کارکنان تمام اداره‌های شهرستان در بدترین شرایط آب و هوایی مشغول خدمات‎رسانی به شهروندان ریگانی هستند.
 
وی وضعیت ریگان را بحرانی برشمرد و افزود: تمام دستگاه‌های اجرایی در شهرستان در حالت آماده‌باش قرار دارند.
 
باقری عنوان کرد: همچنین نیروهای راهداری، پلیس راه، اورژانس و امدادی در محور ترانزیتی ریگان چابهار در حالت آماده‌باش هستند.
 
فرماندار ریگان ادامه داد: به دلیل شدت غلظت ریزگردها احتمال مسدود شدن محور ریگان چابهار و ریگان ایرانشهر وجود دارد.
 
وی وضعیت 50 روستای ریگان را بحرانی اعلام کرد و ابراز داشت: نیروهای جمعیت هلال احمر برای امدادرسانی به اهالی این روستاها اعزام شده‌اند.
 
باقری خاطرنشان کرد: بر اثر غلظت ریزگردها و گرمای شدید در شهرستان ریگان 32 روزه‌دار راهی مراکز درمانی شدند.
 
وی اذعان داشت: شهرستان ریگان دومین نقطه بعد از خوزستان است که به عنوان کانون بحران فرسایش بادی و ریزگردها در کشور به شمار می‌رود به همین دلیل اهالی این منطقه در بدترین شرایط آب و هوایی زندگی می‌کنند.
 
منبع:فارس
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار