کرمانشاه؛

برگزاری همایش تعامل و هم اندیشی راهبران آموزشی

دومین همایش تعامل و هم اندیشی راهبران آموزشی و پرورشی استان کرمانشاه با حضور معاون آموزش ابتدایی در پژوهشسرای دانش آموزی ناحیه یک کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛زهره بالاگبری با حضور در همایش راهبران آموزشی و پرورشی استان کرمانشاه ضمن تقدیر از تلاش ها و زحمات همکاران، همت مضاعف و پیگیری مجدانه راهبران آموزشی را یکی از پتانسیل های مؤثر و قوی درون سازمانی دانست.

بالاگبری گفت: راهبران آموزشی باید با تزریق انرژی مثبت و امید مضاعف در میان همکاران و همچنین پیگیری مطلوب امور آموزشی و تربیتی مدارس به ویژه در مناطق محروم، نقش خود را به نحو احسن اجرا کنند.
 
وی در ادامه بر پی گیری برنامه های اولویت دار حوزه معاونت آموزش ابتدایی از جمله، حمایت از  دانش آموزان در معرض افت تحصیلی، آموزش در کلاس های چندپایه و اضافه تدریس هفتگی همکاران چندپایه، شناسایی و پیگیری وضعیت دانش آموزان بازمانده از تحصیل در مناطق محروم و امور مربوط به کلاس های پیش دبستانی تحت پوشش حمایت های دولت تأکید کرد.
 
گفتنی است دومین همایش تعامل و هم اندیشی راهبران آموزشی و پرورشی استان با حضور معاون آموزش ابتدایی، رییس و کارشناس مسوول اداره آموزش ابتدایی و رییس اداره گروه های آموزشی، کارشناس مسوول عشایر اداره کل برگزار شد.
 
انتهای پیام/ح


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.