اصفهان؛

تابش «محافل نور» در بهار قرآن از دارالمومنین کاشان

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان گفت: طرح «محافل نور در محلات کاشان» با حضور قاریان برجسته بین المللی در شب های ماه مبارک رمضان در این شهرستان برگزار می شود.

مجتبی رضازاده،در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت:این طرح از پنجمین شب ماه مبارک رمضان آغاز و در 9 محله و مسجد دارالمومنین کاشان اجرامی شود.

وی با اشاره به اینکه هر محفل نور در یکی از نقاط تعیین شده در این طرح از ساعت 22:30 شب آغاز می‌شود افزود: تلاوت یکی از قاریان برجسته و بین المللی کشور، قرائت، اجرای گروه تواشیح و سخنرانی کارشناس قرآنی ا ز جمله بخش های مختلف پیش بینی شده در این محافل است.

به‌گفته‌وی، تقدیر فعالان قرآنی و متولیان برگزاری جلسات و محافل نورانی محلات نیز از دیگر بخش‌های این محافل قرآنی است.

مشاور شهردار کاشان،تصریح‌کرد:مساجد مهدیه، سلمان فارسی، الزهرا(س)، حضرت ام البنین(س)، مسکن مهر، جامع فین و مسجدالحسین(ع) به همراه امامزاده عبدالله لتحر و پارک ناژون از جمله مکان های اجرای طرح محافل نور در محلات کاشان است.

رضازاده،اجرای نخستین شب طرح را شامگاه 10 خردادماه از مسجد مهدیه خیابان امام خمینی(ره) کاشان یادآورشد و گفت: دومین شب طرح نیز شامگاه 16 خردادماه در مسجد سلمان فارسی و پس از آن مساجد حضرت ام البنین(س) در راوند و الزهرا(س) واقع در شهرک آزادگان، امامزاده عبدالله لتحر، مسجدالحسین(ع) خیابان شهید بخارایی به ترتیب در شب های 17، 20، 21 و 22 ماه جاری میزبان طرح و پذیرای شهروندان کاشانی هستند.

وی اظهارداشت:پارک ناژون در 29 خردادماه و مساجد مسکن مهر و جامع فین نیز در شب های 30 خردادماه و سوم تیرماه میزبان پایانی علاقه مندان کسب معارف کلام وحی در این طرح قرآنی است.

به‌گفته‌وی، طرح «محافل نور در محلات کاشان» به همت معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان برگزار می شود.
 
 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.