پربازدیدهای وبگردی؛

آیا پیروان ادیان دیگر هم روزه می‌گیرند؟/ چرا خودروهای وارداتی گران شد؟/ چند توصیه تغذیه ای برای ایام روزه داری

در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده میکنید.

آیا پیروان ادیان دیگر هم روزه می‌گیرند؟/ چرا خودروهای وارداتی گران شد؟/ چند توصیه تغذیه ای برای ایام روزه داریدر این بسته خبری میتوانید گلچینی از پربازدیدترین و جذاب ترین اخبار گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان را مشاهده کنید.
 
 
 
تغییر در وعده‌های غذایی در ماه مبارک رمضان می‌طلبد که روزه‌داران کنترل بیشتری بر خورد و خوراک داشته باشند و با رعایت اصول تغذیه از بروز مشکلات گوارشی پیشگیری کنند.


با تفاهم سازمان فضایی و شرکت پست کدپستی ۱۰ رقمی آدرس واحد اماکن می‌شود و دیگر نیازی به آدرس‌دهی از مسیرهای متعدد برای یک پلاک مشخص نخواهد بود.


اگر قرآن مى‌گوید: «روزه بر شما مقرر شده، همان گونه که بر کسانى که قبل از شما بودند مقرر شد»(بقره/ 183) شواهد تاریخى فراوانى دارد که در منابع مذاهب دیگر حتى بعد از تحریف روزه گرفتن وجود داشته است.
 
آیا پیروان ادیان دیگر هم روزه می‌گیرند؟/ چرا خودروهای وارداتی گران شد؟/ چند توصیه تغذیه ای برای ایام روزه داری 



رئیس انجمن کارفرمایی وارد کنندگان خودرو با اعلام اینکه حذف شرکت های غیرنماینده زمینه ساز انحصار و گرانی خودروهای وارداتی می شود، دخالت دولت را موجب گرانی ۱۵ تا ۳۰درصدی خودرو دانست.
 
خبر 



کارشناس تغذیه اداره کل نظارت بر مواد خوراکی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو گفت: مضرات استفاده از زولبیا و بامیه بیش از فواید آن است.
 
خبر 



روش صحیح تغذیه در ماه رمضان، یکی از موارد مهمی است که لازم است مورد توجه قرار گیرد تا از عوارض جسمی و یا عصبی جلوگیری شود.
 
خبر 



عضو هیات مدیره انجمن جامعه شناسی ایران گفت: نرخ عفونت اچ آی وی با سرعت بیشتری نزد زنان در مقایسه با مردان در حال افزایش است و درمیان زنان هم زنان جوان، بیشتر در معرض خطر قرار دارند.


با این که هر روز داروهای جدیدتر و مفیدتری وارد بازار می‌شود و برای درمان بسیاری از بیماری‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، هنوز داروهای گیاهی سهم عمده‌ای از سبد دارویی بیماری‌ها را تشکیل می‌دهد.
 
خبر 



محققان دریافته اند آووکادو به کاهش وزن، کاهش شاخص توده بدنی و همچنین کاهش اندازه دورکمر کمک می کند.
 
خبر 



رنگ قرمز با آیین هندوان ارتباط تنگاتنگی دارد. قرمز رنگ آیینی مردم هند که اغلب هندو هستند به شمار می رود. به طور کلی رنگ ها جایگاه خاصی در جهان بینی مردم هند دارند و این امر در جشنواره های رنگ هند از جمله "هولی" به وضوح قابل لمس است.


کمبود ویتامین D، قرار نگرفتن در معرض نور خورشید، بیگانگی با مصرف لبنیات، کم‌تحرکی و مشکلات ژنتیکی، می‌توانند شما را زودتر از آنچه شناسنامه‌تان می‌گوید، کم‌توان و خانه‌نشین کنند.


رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با بیان این مطلب که تظاهر به روزه‌خواری در ملاء عام و در داخل خودرو جرم است، گفت: بدحجابی و کشف حجاب نیز جرم محسوب می‌شود و دستگاه قضایی در مورد آن تصمیم‌گیری می‌کند.


 
انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.