واکنش رسانه های قطری به شکست لخویا مقابل پرسپولیس؛

استاد الدوحه: آقای گل لیگ هم کاری از پیش نبرد/ قاسم برهان مانع شکست سنگین لخویا شد

سایت استاد الدوحه قطر پس ازباخت لخویا به پرسپولیس در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا نوشت ورود بهترین گلزن لیگ نیز نتوانست مانع شکست لخویا شود.

استاد الدوحه: آقای گل لیگ هم کاری از پیش نبرد/ قاسم برهان مانع شکست سنگین لخویا شدبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در  چارچوب بازی های  برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، سه شنبه شب پرسپولیس موفق شد در ورزشگاه جاسم بن حمد،یک بر صفر لخویا را شکست دهد و به مرحله بعد صعود کند.  

سایت استاد الدوحه در گزارش خود از این بازی نوشت،لخویا  بعد از باخت به پرسپولیس در بازی برگشت در ورزشگاه جاسم بن حمد از دور 16 تیمی لیگ قهرمانان آسیا 2017  حذف شد.

بازی رفت، که یک هفته پیش در ورزشگاه آزادی تهران انجام شد، با تساوی به پایان رسید.

در آغاز نیمه اول لخویا تیم برتر میدان بود و اولین هجوم ها از طرف این تیم بود اما برخلاف جریان بازی پرسپولیس موفق شد در دقیقه 23 به وسیله چیکو فلورس مدافع اسپانیایی لخویا گلزنی کند. 

با وجود تلاش های لخویا برای رسیدن به دروازه علیرضا بیرانوند در ادامه نیمه اول و در نیمه دوم، نتیجه بدون تغییر باقی مانده و با وجود ورود یوسف العربی مهاجم مراکشی لخویا، بهترین گلزن لیگ با 24 گل ،نتیجه تغییری نکرد. این بازیکن که در ماه مارس در دور سوم مقابل استقلال خوزستان مصدوم  شد ،اولین بازی خود را انجام می داد.

پرسپولیس نزدیک بود به خصوص در اواخر بازی  به گل های بیشتری برسد ، اما قاسم برهان دروازه بان لخویا موفق شد بسیاری از توپ های خطرناک را مهار کرده و سنگینی شکست را کم کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار