بی باک: هدفمان تکرار عنوان قهرمانی در مسابقات جهانی تکواندو است

سرمربی تیم ملی تکواندو مردان گفت: هدفمان کسب سومین عنوان قهرمانی در مسابقات جهانی کره جنوبی است.

مهدی بی باک در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: ترکیب اصلی تیم ملی مشخص شده و بر همین اساس تمرینات ملی پوشان را با فشار زیاد در اردو پیگیری می کنیم و برای حضور در رقابت های جهانی کره جنوبی آماده می شویم.

وی ادامه داد: در طول تاریخ مسابقات جهانی تیم ملی تکواندو مردان یکبار با هدایت مهماندوست و یکبار هم با سرمربیگری مقانلو توانست عنوان قهرمانی را کسب کند و تمام تلاشمان را به کار می گیریم که برای سومین بار عنوان قهرمانی این رقابت ها را بدست آوریم.

بی باک تصریح کرد: تمام تیم های حاضر در مسابقات کره جنوبی قدرتمند هستند و باید با دقت و تلاش نتیجه لازم را کسب کنیم. 2 ماه است که به طور جدی برای کره جنوبی آماده می شویم و امیدوارم در این فرصت زمانی تکواندوکاران ما بتوانند به آمادگی لازم برسند.

وی درباره کاهش وزن فرزان عاشورزاده بیان کرد: این تکواندوکار تنها سه کیلوگرم اضافه وزن دارد که در تمرینات و با تغذیه مناسب به وزن ایده آل می رسد و صحبت هایی که برای کاهش وزن این عاشورزاده مطرح شده است صحت ندارد.

بی باک افزود: کادر فنی یک تیم می تواند بر اساس شناختی که از عملکرد ملی وشان خود پیدا می کند انها را برای مسابقات آماده کند و هیچ گاه از بیرون اردو نمی توان نظر قطعی داد و مطرح کردن برخی مطالب حاشیه ایجاد می کند و آرامش تیم را به هم میزند.

سرمربی تیم ملی در پایان خاطر نشان کرد: تمام حریفان ما در این دوره از رقابت های جهانی قدرتمند هستند و تکواندوکاران ما تمام تلاششان را برای کسب مدال به کار می یگرند و امیدوارم بتوانیم با دست ر از این مسابقات برگردیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار