آیا مدارس تهران شنبه 13 خردادماه تعطیل است؟

معاون رسانه‌ای مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در خصوص وضعیت تعطیلی مدارس در روز شنبه ۱۳ خرداد ماه توضیحاتی را ارائه داد.

آیا مدارس تهران شنبه 13 خردادماه تعطیل است؟به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ زهرا اسماعیلی معاون رسانه‌ای مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: مدارس و مراکز آموزشی کشور درهفته آینده به غیر از تعطیلات مبتنی بر تقویم رسمی کشور تعطیل نمی‌باشند.
 
وی با اشاره به نقش بی بدیل آموزش و پرورش در نهادینه کردن فرهنگ کار و تلاش مسئولانه و الگو سازی این مفهوم در میان نسل جدید افزود: آموزه‌های دینی و حرکت در مسیر رشد و توسعه و تاکید رئیس جمهور بر اهمیت تلاش و کار مضاعف در دستگاه‌های اجرایی ایجاب می‌کند، آموزش و پرورش به عنوان بزرگترین دستگاه اجرایی کشور به همت و پشتکار اقشار فرهنگی و همراهی و همدلی خانواده‌ها و دانش آموزان به غیر از تعطیلات مبتنی بر تقویم رسمی کشور، کماکان به فعالیت آموزشی و پرورشی خود ادامه دهد.
 
اسماعیلی اخبار منتشره در فضای مجازی مبنی بر تعطیلی مدارس در روز شنبه ۱۳ خرداد ماه را تکذیب و تصریح کرد: روز شنبه ۱۳ خرداد ماه تمامی مدارس کشور دایر می‌باشند و فعالیت آموزشی در آن‌ها جریان دارد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۲۰:۵۷ ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
وقتي تعطيله ميان اعلام ميكنن تعطيله وقتي نيست كه نميان اعلام كنن فلان روز تعطيل نيست! اينجوري اتفاقا حساسيت ها نسبت به اون روز بيشتر ميشه
آخرین اخبار