ترامپ از همان 29 سال پیش به کشورهای عربی مانند گاو شیری نگاه می‌کرد!+ فیلم

دونالد ترامپ در سال 1988 صحبت‌هایی را مطرح کرده بود که نشان می‌دهد سفرهای وی به کشورهای عربی در جهت برآوردن مقاصدش در آن دوران بوده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از راشاتودی، کاربران شبکه های اجتماعی، فیلمی از 29 سال پیش دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا منتشر کرده‌اند که وی در آن از وعده‌ای سخن می گوید که چند روز پیش در سفر خود به خاورمیانه موفق شد آن را محقق سازد.

ترامپ در این فیلم که تاریخ آن به سال 1988 برمی‌گردد،  در گفتگو با " اپرا وینفری"، مجری معروف آمریکایی می گوید کشورش بزودی پولهای زیادی را از کشورهای خلیج فارس خواهد گرفت.

او می گوید: فقیرترین شخص در کویت، به مانند پادشاهان زندگی می کند. ما فروش نفت را برای آنها امری ممکن ساختیم؛ چرا آنها 25 درصد از درآمدهایشان را به ما نمی دهند؟

مجری از او سوال می کند: سخنان شما خطاب به من مانند یک رئیس جمهور است. من می دانم مردم با شما در خصوص تمایلتان برای نامزدی (ریاست جمهوری) سخن می گویند. آیا شما نامزد می شوید؟

وی در پاسخ می گوید: غالبا این کار را نمی کنم، اما وقتی می بینم آنچه بر سر این کشور ( آمریکا) می آید و اینکه دیگران مانند پادشاهان زندگی می کنند؛ اما ما خیر، احساس خستگی می کنم. من فکر می کنم (در صورت نامزد شدن) پیروز خواهم شد. من در زندگی وارد کاری نمی شوم که ضرر کنم.

اظهارات 29 سال پیش ترامپ در حالی بیان شد که وی پس از بازگشت از سفر خود به منطقه، اعلام کرد میلیاردها دلار پول از خاورمیانه آورده و این به معنای ایجاد شغل های بیشتر است.

گفتنی است ترامپ در کمپین انتخاباتی خود نیز وعده داده بود کشورهای خلیج فارس را مجبور خواهد کرد پول به کشورش بپردازند؛ چرا که آنها تنها مال دارند و بدون آمریکا نمی توانند وجود داشته باشند.
 
لینک دانلود 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۹:۵۲ ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
الان بیشترشیرمیدن کلی کارخانه شیردهی دارن به اسراییل وامریکا وداعش میدن شیرشونوخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۰ ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
دقیقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۶ ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
ما که چیزی نفهمیدیم خودش انگلیسی صحبت میکرد زیر نویسش هم که عربی بود.
آخرین اخبار