نیوزویک: حدود 50 درصد از فالوورهای ترامپ در توئیتر، جعلی است

یک مجله آمریکایی فاش کرد بررسی حساب توئیتری ترامپ نشان می‌دهد تنها 51 درصد از فالوورهای وی واقعی هستند.

نیوزویک: حدود 50 درصد از فالوورهای ترامپ در توئیتر، جعلی استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجله آمریکایی نیوزویک با انتشار مطلبی در پایگاه اینترنتی خود، فاش کرد 49 درصد از فالوورهای «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا، در توئیتر حساب‌های کاربری جعلی و ربات‌ها هستند. 

در این مطلب آمده است برای داشتن فالوورهای زیاد لازم نیست مشهور باشید؛ تنها کافیست با پرداخت چند صد دلار حدود میلیون‌ها فالوور برای خود دست‌و‌پا کنید. خواننده‌ها، بازیگران و دیگر افراد مشهور آمریکایی میلیون‌ها فالوور در توئیتر دارند؛ اما، تنها بخشی از این حساب‌های کاربری متعلق به افراد واقعی است. 

نگارنده گزارش در ادامه می‌افزاید به‌دلیل آنکه ترامپ رئیس جمهور آمریکا و فردی مشهور است، کسی تصور نمی‌کند وی نیز از ربات‌های افزایش فالوور استفاده کرده باشد. با این وجود، چند روز پیش، تعداد فالوورهای حساب‌ کاربری ترامپ در توئیتر به طور ناگهانی و غیرعادی افزایش یافت. به نظر می‌‌رسد بیشتر فالوورهای جدید ترامپ را حساب‌های کاربری جعلی تشکیل می‌دهند. 

در ادامه گزارش آمده است: ترامپ در حال حاضر، 31 میلیون فالوور دارد. با بررسی حساب‌های کاربری این فالوورها می‌توان فهمید حدود نیمی از آن‌ها صفحات بدون تصویر و پیام‌های توئیتری هستند که 17 مه سال جاری میلادی (27 اردیبهشت) ساخته شده‌اند. همچنین با مراجعه به «توئیتر آدیت» -که برای بررسی معتبر بودن حساب‌های کاربری در توئیتر مورد استفاده قرار می‌یرد- مشخص شد که تنها 51 درصد فالوورهای ترامپ واقعی هستند.  


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار