شیراز؛

اعلام فراخوان خاطره‌نویسی نماز

فراخوان مسابقه بزرگ خاطره‌نویسی با موضوع نماز از سوی ستاد اقامه نماز فارس اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت‌الاسلام علی سقاچی قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس گفت: نویسندگان و فرهنگوران فارس می‌توانند با شرکت در این مسابقه، برگ زرین دیگری را در تاریخ درخشان فرهنگوران این استان به ثبت برسانند.
 
سقاچی افزود: از جمله موضوعات این مسابقه خاطره‌ای از آثار و برکات نماز در زندگی شخصی خود و یا اطرافیان، خاطره‌ای از عوارض و گرفتاری‌های بی‌نمازی که در زندگی خود و یا دیگران می‌دانید، خاطره‌ای از شیوه‌های درست و یا غلط دعوت به نماز است.
 
وی با بیان اینکه خاطرات ارسالی به این مسابقه به صورت کتاب چاپ خواهند شد، ادامه داد: همچنین خاطرات برگزیده این مسابقه در اختیار فیلمسازان برای ساخت فیلم، سریال و یا مستند برای پخش از صدا و سیمای جمهوری اسلامی قرار خواهد گرفت.
 
سقاچی، آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این مسابقه را 20 خردادماه اعلام کرد و بیان کرد: زمان اعلام نتایج و معرفی برگزیدگان این جشنواره ۵ تیرماه همزماه با عید سعید فطر در نظر گرفته شده است.
 
وی اظهار داشت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به رایانامه ro.snamaz@gmail.com ارسال کنند و یا اینکه با مراجعه به کانال تلگرامی قرار ۱۷ و ارسال از طریق آی دی مدیرکانال به آدرس @namaz ۵۱ نسبت به این کار اقدام کنند.
 
قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس تصریح کرد: شماره تماس ۸۸۹۹۵۱۳۹ برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این مسابقات اعلام شده است و علاوه بر این‌ها متقاضیان می‌توانند به ستادهای اقامه نماز شهرستان‌های خود برای ارسال آثار مراجعه کنند.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار