میزان پاداش صعود پرسپولیس در آسیا مشخص شد

مسئول روابط بین الملل فدراسیون فوتبال میزان پاداش صعود پرسپولیس به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را تشریح کرد.

میزان پاداش صعود پرسپولیس در آسیا مشخص شدحامد مومنی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: کنفدراسیون فوتبال آسیا طبق ماده 62 آئین نامه لیگ قهرمانان آسیا در سه مورد برای باشگاه های حاضر در این رقابتها امتیازاتی در نظر می گیرد. سفر خارج از خانه، پاداش نتایج و شرکت در مسابقات شامل پاداش های AFC می شوند. 

وی در ادامه عنوان کرد: باشگاه پرسپولیس برای هر بازی خارج از خانه 30 هزار دلار، پیروزی های مرحله گروهی 50 هزار دلار، تساوی برابر حریفان 10 هزار دلار ، صعود به مرحله یک هشتم نهایی 80 هزار دلار و صعود به مرحله یک چهارم نهایی 120 هزار دلار پاداش می گیرد. همچنین باشگاه های استقلال تهران و استقلال خوزستان مبلغ 80 هزار دلار برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را دریافت می کنند. 

مسئول روابط بین الملل فدراسیون فوتبال در پایان خاطر نشان کرد: قهرمان مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هم 3 میلیون دلار و نایب قهرمان این رقابتها هم 1 میلیون و 500 هزار دلار دریافت می کند. 

به هر حال کنفدراسیون فوتبال آسیا این میزان پاداش ها را به حساب باشگاه پرسپولیس واریز می کند تا مقداری از هزینه ای این باشگاه را جبران کند.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۱۲ خرداد ۱۳۹۶
حقشونه بخصوص محرمی و امثال محرمی که قرار دادشون زیر 500 تاس
آخرین اخبار