عشق به رهبر در آذربایجان بی نظیر است/انتخابات درسلامت کامل برگزارشد

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به عشق و علاقه مردم تبریز و آذربایجان به مقام معظم رهبری گفت: عشق به رهبر در آذربایجان بی نظیر است.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، حجت الاسلام محمد محمدی گلپایگانی ظهر جمعه در شورای اداری آذربایجان شرقی که به منظور معارفه حجت الاسلام محمد علی آل هاشم به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه جدید تبریز تشکیل شده بود، گفت: شما مردم آذربایجان افتخار بزرگی دارید که مقام معظم رهبری ریشه در آذربایجان دارد و وقتی گاهی اوقات به زبان ترکی احوال پرسی می ‌کنند مردم غوغا به پا کرده و به هیجان می ‌آیند.

رهبری توجه خاصی به تبریز و آذربایجان دارند

وی با تاکید بر اینکه عشق به رهبر در آذربایجان بی نظیر است، گفت: ایشان تعبیر «شهر قهرمان تبریز» را در هیچ جای دیگر به کار نمی ‌برند و توجه خاصی به تبریز و آذربایجان دارند.

حجت الاسلام محمدی گلپایگانی با تاکید بر اینکه ما با جوانانی مواجه هستیم که خواستار چفیه، انگشتر و یک یادگاری از مقام معظم رهبری هستند، ادامه داد: همین عشق و علاقه میان امت و ولایت همبستگی ایجاد کرده و نظام را سرپا نگه داشته است.

وی با بیان اینکه خاطره استقبال کم ‌نظیر مردم تبریز و آذربایجان از حضور مقام معظم رهبری در تبریز از یادم نمی رود، ادامه داد: این خاطره هنوز در ذهنم است که وقتی به برنامه های مختلف می رفتیم و مردم متوجه عبور ایشان می ‌شدند ساعت‌ ها سراپا می‌ ایستادند و اظهار علاقه به رهبری می کردند.

پیروز انتخابات۲۹ اردیبهشت مردم بودند

رئیس دفتر مقام معظم رهبری به نقش بارز رهبری در انتخابات ۲۹ اردیبهشت اشاره کرد و گفت: رهبری دشمن را همواره ناامید می کنند، بدون شک پیام رهبری در آستانه این انتخابات راهگشا بود.

حجت الاسلام محمدی گلپایگانی با تاکید بر اینکه مردم همواره پشتیبانی خود را از نظام اثبات کرده اند و پیروز انتخابات نیز مردم بود، افزود: انتخابات نیز در سلامت کامل برگزار شد و چنین انتخاباتی در کشورهای همجوار بی نظیر است و حالا وقت کار و توسعه کشور است.

وی ادامه داد: نقش بی ‌نظیر مقام معظم رهبری در برگزای باشکوه انتخابات برای دوست و دشمن و کسانی که به خون نظام تشنه هستند، زبان زد است.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با تاکید بر ضرورت حفظ منابع ملی و بیت المال ادامه داد: صرف بیهوده و نامناسب منابع و بیت ‌المال ممنوع است و باید ایران را سالم به نسل‎ های بعدی تحویل دهیم.

انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۰۹:۰۰ ۱۳ خرداد ۱۳۹۶
خدارو شکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۷ ۱۲ خرداد ۱۳۹۶
ایول